خبرگزاری کار ایران

شب گذشته صورت گرفت؛

افتتاح ستاد حمایت مقتدایی از روحانی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۲۲۰

استاندار پیشین خوزستان و کاندیدای ثبت نام کرده دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ستاد حمایت طرفداران خود از حسن روحانی را افتتاح نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در آیین این افتتاحیه که شامگاه روز شنبه انجام شد، سیدمحمدرضا موالی زاده، نماینده ادوار مجلس و معاون پیشین پارلمانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، گفت: عبدالحسن مقتدایی به این جمع بندی رسیدند که ستاد حمایت از دکتر روحانی را تشکیل دهند.

محمدرضا موالی زاده شخصیت مقتدایی را دارای بینش وسیع و دارای تجربه ارزشمند در دوره های مختلف پس از انقلاب عنوان کرد و گفت: وی فردی توانمند دارای بینش وسیع با دید علمی نسبت به مباحث، نیروی اجرایی ارزشی و توانمند، صاحب تجربه بسیار ارزشمند در دوران انقلاب، نمایندگی دو دوره مجلس شورای اسلامی، دوره بازسازی پس از جنگ، استاندار استان های مختلف و دارای مسئولیت های فراوان، منبع خیر و خدمت بودند.

موالی زاده افزود: این نیروی مردمی، مخلص، توانمند، دلسوز ‌و دارای برنامه و یک مدیر ارشد اجرایی است که دغدغه هایی برای حل معضلات استان داشتند و این نوع رفتار باعث شد تا انسانی دوست داشتنی از این شخصیت ساخته شود.

وی اظهار کرد: وقتی خبر دادند که ستاد مقتدایی در حمایت از روحانی افتتاح می شود با توجه به آگاهی از دیدگاه های مقتدایی، جای بسی خوشحالی بود.

وی ادامه داد: وجود نیروهای ارزشی در این ستاد و حضور دکتر خاتمی نیا به عنوان رئیس ستاد، باعث دلگرمی تیم آقای روحانی می شود.

موالی زاده با بیان این که در روز ۳۰ اردیبهشت شاهد جشن با شکوه در کشور هستیم، عنوان کرد: انتخابات باید تبدیل به جشن ملی شود و نباید شاهد انشقاق باشیم.

وی نقش مقتدایی را در این انتخابات، بسیار نقش موثری دانست و با بیان این که در بسیاری از نقاط مختلف کشور اثرگذار است، افزود: امروز  استاندار پیشین خوزستان به این جمع بندی رسیده که همبستگی خود را از حسن روحانی اعلام کند و این میمون و مبارک است.

وی با اشاره به آراء خاکستری گفت: برخی مردم هنوز تا این لحظه تصمیم نگرفتند که در انتخابات شرکت کنند، لذا باید آنها را دعوت به حضور و مشارکت حداکثری کنیم، از همه اقشار انتظار می رود که وارد این پروسه شوند و همه با هم کمک کنیم تا این اتفاق مبارک بیفتد، ان شالله که هفته آینده در محلی گرد هم بیاییم و پیروزی یک اندیشه و راه که در جهت حل مشکلات جامعه ما است را جشن بگیریم.

این مقام مشاور اظهار کرد: همه ما مشکلات جامعه را می دانیم که در هر خانواده دو یا سه جوان بیکار داریم که نیاز به ازدواج، اشتغال و … دارند، باید مردم بدانند که دولت اهتمام خود را قرار داده تا مشکلات را با جدیت و قاطعیت حل کند.

او افزود: کسی که الان رییس جمهور است و اصلح است و می تواند مشکلات را حل کند را باید انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: باید با مشی اخلاقی یک انتخابات اخلاقی برگزار کنیم.

همچنین در این آیین، دکتر خاتمی نیا به عنوان ریاست این ستاد انتخاب شد.

خاتمی نیا که استاد دانشگاه شهید چمران اهواز است، در این آیین عنوان کرد: مقتدایی یکی از سرمایه های اجتماعی کشور است، در مورد وی صحبت کردن در خوزستان و در بین یارانش، زیره به کرمان بردن است.

این استاد دانشگاه گفت: مقتدایی چنین شخصیتی را به راحتی کسب نکرده اند، بلکه زحمت های زیادی برای این جایگاه اجتماعی کشیده است. در آن سال های انقلاب، آیت الله جمی در مورد وی گفتند« مقتدایی از نماینده های جوان هستند اما رفتار و منش او مثل افراد با تجربه و پخته است.»

وی افزود: این شخصیت در حال حاضر یک سرمایه اجتماعی سیاسی است که مملکت در این شرایط به وجود او نیاز دارد، علیرغم این که خیلی از نیروها هستند که تا میز را از آن ها می گیرند شروع به سیاه نمایی می کنند اما باوجود بی مهری ها، الان در کنار آقای روحانی قرار گرفتند.

خاتمی نیا با اشاره به زمان استاندار بودن مقتدایی و حل مسائل و معضلات استان، افزود: وی حتی وضعیت استان را نیز نقد می کرد و واقعیت ها را می گفت و امروز در این شرایط که مملکت در شرایط ویژه ای به سر می برد، جای خالی اش احساس شد چرا که جزو نیروهای ارزشی است که همیشه نیازمندش هستیم.

این پزشک متخصص چشم با اشاره به بداخلاقی های انتخاباتی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعد از ۴ دهه که از انقلاب می گذرد، کسی بیاید و به رئیس جمهور بگوید «دروغگو» و دیگری هم تایید کند، در گذشته در چنین شرایطی حکم ارتداد می دادند اما امروز این شرایط و توهین ها به راحتی اتفاق می افتد. در صورتی که در گذشته عملکردها را ارائه می دادند و مردم امیدوارانه رای می دادند اما در دولت نهم، دیوار کج در برگزاری انتخابات گذاشته شد و بزرگان نظام و کشور مورد هجوم و حملات قرار گرفتند اما جلوی بداخلاقی ها گرفته نشد و کسی نخواست که چرا پرونده های مردم را از بایگانی در می آورید و کارهای غیر مجاز را با استفاده از رانت انجام می دهید! و حالا هم فردی دیگر جای آن را گرفته و همان بداخلاقی ها در حال تکرار شدن است، این ها اخلاقی نیست.

خاتمی نیا با اشاره به مناظره سوم انتخابات و بداخلاقی ها و رفتارهای به دور از شأن نامزد مخالف جبهه اصلاحات گفت: برخی در مناظره ها از الفاظ غیر قابل استفاده به کار می برند که آقای روحانی مجبور شد با توجه به تندی رفتار و به کار بردن الفاظ نامناسب در مناظره سوم، جواب بداخلاقی ها را بدهد.

وی افزود: وقتی افرادی جلوی دوربین برای یک رییس جمهور لفظ« دروغگو » را به کار می برند، دیگر باید وضعیت را در نظر بگیریم و با توجه به شرایط کشور، گزینه اصلح دیگری به جز آقای روحانی نداریم.

خاتمی نیا با بیان اینکه کدام کشور چنین حالتی دارد که به رییس جمهور خود این چنین بگوید؟ اظهار کرد: باید بدانیم عیب و نقصمان کجاست؟ باید افرادی همچون مقتدایی که زحمت کشیده اند و کار را می شناسند، حضور داشته باشند، باید کاری کنیم تا در ۲۹ اردیبهشت با همراهی خانواده ها و مردم فهیم خوزستان روحانی را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب کنیم و به او رای بدهیم تا در دور اول، انتخاب شود تا پس از انتخاب هم آقای روحانی تجدید و تحولی در رفتارشان داشته باشند. با توجه به اینکه رای مقتدایی برای روحانی کاندیدای منتخب اصلاح طلبان است، دوستداران وی هم باید در کنارش باشند.

این ستاد در خیابان پهلوان کیانپارس اهواز افتتاح گردید.

افتتاح ستاد حمایت مقتدایی از روحانی در اهواز

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز