خبرگزاری کار ایران

مناطق نفتخیز جنوب پیشگام در ساخت قطعات؛

ساخت بیش از 4 هزار قلم کالا در شرکت نفت و گاز گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۵۳۱

رئیس اداره تدارکات و امور کالا در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ساخت 4 هزار و 404 قلم کالا به ارزش بیش از 379 میلیارد ریال در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد رحیم افضلی، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، گفت: این اقلام سال گذشته در قالب 1926 درخواست از ادارات مختلف توسط شرکت های داخلی ساخته شده است.

وی یادآور شد: ساخت این تعداد اقلام جدا از ساخت 70 مجموعه اقلام صنعتی مورد نیاز تعمیرات اساسی این شرکت با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد ریال بوده است.

افضلی، افزود: در همین راستا سال گذشته صرفه جویی 21 میلیارد ریالی در کارگاه تعمیرات اساسی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام گرفته است.

وی حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی و توانمندسازی آنها را در راستای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی، ضروری دانست و  گفت: نمایشگاه های نفت و گاز فرصت خوبی برای شناسایی شرکت های توانمند است.

رئیس اداره تدارکات و امور کالا شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود بعد از نمایشگاه تعاملات سازنده ای با شرکت های جدید آغاز کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز