خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۶۸۴

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با صدور پیامی، روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، متن پیام سیدامید شهیدی نیا به شرح زیر است:

سلام بر همکاران و تلاشگران عرصه تلاش و تولید

می گویند دست پینه بسته کارگر بوسیدنی و عرق جبینش بوییدنی است. کارگر واژه ایست که به هر دلیل مترادف آن در فرهنگ ما زحمت است و ایثار، واژه ای که از آن ارتزاق نان حلال و فرزندان پاک می رویَد.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند. بی شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.

پاسداشت روز جهانی کار و کارگر در کشور ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است. کارگران با اندیشه خلاق و تلاش بی وقفه زمینه ساز پیشرفت کشور هستند.

به حکم وظیفه، در آغازین روز های اولیه سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، این روز بزرگ را به یکایک کارگران زحمتکش ایران اسلامی و دیار عزیزمان بالاخص کارگران زحمتکش سازمان منطقه ویژه اقتصادی، که با اراده خود سهم بزرگی در استواری ایران اسلامی دارند تبریک عرض نموده و برای آنان آرزوی بهروزی دارم. همیشه شاد و پاینده باشید.

بی شک حضور در سنگر تولید، خدمت و تلاشگری، مایه مباهات همگی ماست چرا که بعنوان عضوی از خانواده صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کشور متمدن و عزیزمان ایران، در سایه سار خیمه تولید که مایه عزت و سربلندی است، خدمت می کنیم.

امید آنکه همگی ما پاسداران واقعی آموزه های دینی باشیم که ما را بر تکریم مقام کارگر و اهتمام به پاسداشت همت بلندش رهنمون است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز