خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب انجام شد؛

مراسم معارفه سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۶۴۰

طی جلسه ای و با حضور بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مراسم معارفه پرویز زنگنه کمالی سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عالی پور در این جلسه که روز یکشنبه  3 اردیبهشت‌ماه برگزار شد اظهار داشت: آقای زنگنه کمالی از نیروهای توانمند و متخصص مدیریت مهندسی و ساختمان هستند و امیدوارم در این مسئولیت خطیر با همکاری، همدلی و صمیمیت معاونان، مجریان و نیروهای شاغل در آن مدیریت موفق باشند.

وی افزود: مدیریت مهندسی و ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب یک سازمان تخصصی است که با فرآیندهای دقیق، وظایف طراحی، اجرا، نظارت و راه‌اندازی پروژه‌های احداثی و توسعه‌ای را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان از تلاش‌های رامین حاتمی مدیر سابق مهندسی و ساختمان و عبدالرضا دبیری که سرپرستی این مدیریت را عهده‌دار بود تشکر کرد.

در این مراسم زنگنه کمالی، با اشاره به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و چالش‌های مدیریت مهندسی و ساختمان در اجرا و راهبری پروژه‌های تولید و پشتیبانی از تولید، بر همکاری مدیریت‌ها و همچنین معاونان، مجریان و کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان برای تسریع در پیشرفت پروژه‌ها و راه‌اندازی آن‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز