خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان؛

دوره ملی آموزش مدیران بیمارستانی در آبادان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۰۴

مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دومین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمارستان منطقه جنوب و جنوب غرب کشور، از روزگذشته در سالن اجلاس هتل کاروانسرا آبادان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روح الله ارست، افزود: این دوره آموزشی با هدف افزایش مهارت های تخصصی، اجرایی و ذهنی در حوزه مدیریت بیمارستان، از روز سه شنبه 22 فروردین در سالن اجلاس هتل کاروانسرا آبادان آغاز به کار کرد.

وی گفت: دوره آموزشی تخصصی مدیران بیمارستانی با محوریت حاکمیت و تفکر راهبردی به منظور توانمندسازی و ظرفیت سازی در حوزه مدیریت بیمارستانی از طرف وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی و سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای مدیران منتخب کشور برگزار می شود که مدیران بیمارستان های آیت الله طالقانی آبادان و شهید معرفی زاده شادگان از دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع برگزیدگان حضور دارند.

ارست همچنین بیان داشت: این دوره، سومین دوره از مجموعه برنامه آموزشی تدوین شده کشوری است که با حضور سی و دو مدیر بیمارستان منتخب شهرهای مختلف به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز به کار کرده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز