خبرگزاری کار ایران

با حضورر تمامی اعضاء؛

جلسه ویژه ستاد انتخابات استان خوزستان برای کلان شهر اهواز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۶۷۴

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این جلسه اظهارکرد: باتوجه به وسعت و گستردگی کار در حوزه انتخابیه اهواز، این جلسه ی ویژه را برای اهواز برگزار کردیم تا تمام مشکلات مطرح و در حضور اعضای ستاد رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به بهبود وضعیت خوزستان در ستاد انتخابات کشور، گفت: در جلسه ای که با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور و استان ها برگزار شد گزارشی از وضعیت استان ها ارائه گردید که در این زمینه خوشبختانه استان خوزستان نسبت به دوره های گذشته در سطح بالاتری قرار گرفته است.امید است این روند موفقیت آمیز تا پایان انتخابات ادامه پیدا کند و انتخاباتی موفقیت آمیز و با حضور حداکثری برگزار نماییم.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان خوزستان نیز اظهارکرد: جهت استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی جلسه ای با حضور تعداد قابل توجهی از مدیران دستگاه اجرایی و شرکت های وابسته به دولت برگزار کردیم و مقرر شد همکاری لازم را در برگزاری انتخابات با ستاد داشته باشند.

جمال عالمی نیسی تصریح کرد: کمک های پشتیبانی متوازن و متناسب با نیازهای حوزه های انتخابی در شهرستان ها صورت می پذیرد تا انشالله در هیچ حوزه ای با مشکلی مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی ها و بستر سازی صورت گرفته انشالله انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان در این جلسه گفت: براساس تصمیم گیری های جلسات گذشته مقرر گردید شهرستان های ماهشهر و امیدیه شهرستان پایلوت برگزاری انتخابات الکترونیکی قرار بگیرند.

فضل الله پور با شاره به اقداماتی که در ستاد انتخابات در این مدت انجام شده است، گفت: بازدید های میدانی از شهرستان ها کلید خورده، آسیب شناسی شده و اقدامات لازم جهت رسیدگی به مشکلات آن ها بویژه در حوزه فناوری در حال رسیدگی است.

دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان بیان کرد: طی بازدید هایی که از برخی فرمانداری ها با حضور نهادهای اجرایی شهرستان ها از جمله شهرداری و سایر مراکز خدمات رسان در انتخابات صورت گرفت، عملکرد شهرستان ها مورد بازبینی قرار گرفت و مقرر شد کاستی ها مرتفع شود.

فضل الله پور اظهارکرد: همچنین با دستگاههای خدمات رسان دولتی جلساتی برگزار شد تا همکاری لازم را در برگزاری انتخابات داشته باشند.

همچنین محسن سزاری رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خوزستان در این جلسه توضیحاتی در زمینه پوشش آنتن دهی مخابراتی در شهرستان ها ارائه داد. با توجه به مشکلات ستاد انتخابات اهواز مقرر شد این کمیته، جلسه ویژه ای را در فرمانداری اهواز با اعضای ستاد برگزار نماید.

رئیس کمیته استعلامات ستاد انتخابات استان خوزستان نیز بیان کرد: فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا در فرمانداری ها و استان در حال انجام است و در موعد مقرر به پایان خواهد رسید و نتیجه به شخص داوطلب ارسال خواهد شد.

پیرهادی افزود: ملزومات برگزاری انتخابات اعم از تعرفه، مُهر و سایر موارد دیگر را چند روز گذشته تحویل گرفتیم.

عیدی پور رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان خوزستان هم گفت: دوره های آموزشی برای اعضای هیات های اجرایی ستاد انتخابات به طور کامل برگزار و آموزش های لازم در استان و شهرستان ها داده شده است و چنانچه نیازی به برگزاری دوره مجدد باشد ما آمادگی لازم را در این زمینه داریم.

همچنین شهاب رزمی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان با ارئه گزارشی از روند اطلاع رسانی در بخش اخبار انتخابات، گفت: اخبار انتخاباتی به طور مرتب در سایت استانداری و سایت انتخابات درج می شود و در شهرستان ها نیز کمیته اطلاع رسانی فرمانداری ها نیز به تبعیت از کمیته استان، در حال فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز