خبرگزاری کار ایران

با حضور کارشناسان سازمان‌های دولتی استان خوزستان صورت گرفت؛

تصویب برخی طرح‌های توسعه بندر هندیجان در جلسه شورای اداری

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۰۵

با حضور مسئولان و معاونین ادارات کل استان خوزستان در جلسه شورای اداری شهرستان بندر هندیجان برخی طرح‌های توسعه‌ای این شهرستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، ظهر امروز با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس، فرماندار، برخی از کارشناسان و معاونین مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در اولین جلسه شورای اداری سال 1396 مشکلات و معضلات این شهرستان مطرح و برخی طرح‌ها تصویب شد.

در جلسه امروز که در سالن اجتماعات خلیج‌فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مسئولان هندیجان ازجمله امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار با طرح مشکلات و انتقاد از کم‌توجهی مدیران به این شهرستان محروم و خواستار رفع موانع این منطقه و ایجاد اشتغال پایدار شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل، امام‌جمعه هندیجان ضمن انتقاد از کم‌توجهی به مسائل دینی و ارزشی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست توجه به ارزش‌های دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

علی گلمرادی نماینده مردم بندر هندیجان در این جلسه اظهار داشت: همه مسئولان باید در خدمت مردم و تحقق شعارهای رهبر معظم انقلاب سعی و تلاش کنند. ما مسئولی که به فکر نجات مردم نباشد نمی‌خواهیم، مسئولی که بی‌تفاوت است را نمی‌پذیریم، لذا همه باید در چارچوب منویات رهبری اقدامات لازم را انجام بدهند.

کوروش مودت فرماندار هندیجان نیز در این جلسه از مسئولان استانی خواست که ادارات محیط‌زیست، ثبت‌اسناد و املاک، گردشگری و میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه، اکیپ سازمان انتقال خون، هر چه سریع‌تر مقدمات استقرار آن‌ها در هندیجان فراهم شود.

وی افزود: مردم هندیجان برای کوچک‌ترین کارها باید به شهرهای اطراف بروند، لذا ما در سال جدید در سعی و تلاش هستیم که با استقرار این ادارات بخش بزرگی از ترددهای مردم به دیگر نقاط را کاهش بدهیم.

در ادامه ی این نشست، مسئولان ضمن بازدید از شش لنج آتش‌گرفته اخیر، خواستار پرداخت خسارت توسط بیمه‌ها به صاحبان لنج ها شدن و همچنین در تسریع پرداخت‌ها اقدامات لازم صورت گیرد و نباید به مردم که همه دارایی خود را ازدست‌داده‌اند کم‌توجهی شود.

در هفته گذشته شش لنج تجاری هندیجان در یک سانحه آتش‌سوزی به‌طور 100 درصد طعمه حریق شدند و خسارت‌بین 6 الی 8 میلیارد تومانی به آن‌ها وارد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز