خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال برای کودکان بازمانده از تحصیل و کانون های پرورش فکری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۳۴

استاندار خوزستان در نشست شورای اجتماعی و فرهنگی، گفت: سال گذشته در نشست شورای اجتماعی کشور مصوبات مهمی برای خوزستان به تصویب رسید و ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی عنوان کرد: اطلس آسیب های اجتماعی استان در یک ماه آینده تدوین شود تا ما در وهله اول مشکلات اجتماعی در کانون های جغرافیایی هر منطقه را بدانیم و بعد برنامه ریزی مناسب و علمی پیرامون حل آنها و مداخلات موثری جهت رفع این معضلات داشته باشیم. 

وی افزود: در واقع با شناخت قبلی از مشکلات، قادر خواهیم بود با برنامه ریزی صحیح، اقداماتی در پیش بگیریم که اثرات آن مناسب و مداوم خواهد بود. در صورتی که اگر اقدامات بدون آگاهی و برنامه ریزی قبلی باشد اثراتش مقطعی است. 

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی صحیح بتوانیم در مسیر کاهش و ریشه کنی آسیب های اجتماعی گام برداریم.  

مقام عالی دولت در استان خوزستان، اظهار داشت: کمیته های شهرستانی فعال شوند و  همچنین از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، انجمن های خیریه، موسسات، مساجد و کانون های فرهنگی استفاده شود و از آنها در کمیته ها جهت مشارکت در سیاست گذاری و تصمیم سازی دعوت به عمل آید.  

استاندار خوزستان تصریح کرد: مبلغ 150 میلیارد ریال برای کودکان بازمانده از تحصیل و کانون های پرورش فکری اختصاص یافته و انشاءالله سریع تر در اختیار دستگاه های مربوطه قرار بگیرد.

شریعتی خاطرنشان نمود: انشاءالله این مبلغ با دقت لازم و اثربخشی مناسب هزینه شود و به نحوی عمل شود که در کاهش آسیب های اجتماعی در نقاط هدف، موثر باشد. البته ما در طول سال، بیش از این مبلغ را از اعتبارات استان جهت اصلاح زیرساخت های مناطق حاشیه ای هزینه خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز