خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان در بازدید از ستاد انتخابات هندیجان:

خوزستان آماده برگزاری انتخابات باشکوه است/ماهی و میگوی هندیجان می تواند جهانی شود

کد خبر : ۴۷۲۸۷۹

استاندار خوزستان امروز در بازدید از ستاد انتخابات در شهرستان هندیجان گفت: استان خوزستان برای برگزاری باشکوه‌ترین انتخابات کشور آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، استاندار خوزستان شامگاه دوشنبه ضمن دیدار نوروزی با مسئولان از ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در شهرستان هندیجان بازدید کرد، و از تلاش و زحمات دست اندرکاران این ستاد تقدیر نمود.

غلامرضا شریعتی بعد از انجام بازدیدها در فرمانداری هندیجان، برای دومین بار در دو ماه گذشته از اسکله زیبای بندر بحرکان هندیجان بازدید کرده و از روند اجرای برخی اقدامات مطلع شد.

تعدادی از صیادان حاضر در اسکله، با مشاهده استاندار خوزستان از وی خواستند تا دستور دهد جهت رفاه حال مردم و امور صید و صیادی، اسکله را مجهز به سیستم روشنایی کنند و ورودی آن را آسفالت نمایند تا از وضعیت کلوخی خارج شود.

غلامرضا شریعتی در جمع مردم و گردشگران نوروزی، گفت: بندر بحرکان هندیجان از بنادری است که هم جاذبه تفریحی و گردشگری دارد و هم مکان خوبی جهت صیادی است.

وی از تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل هر چه سریعتر اسکله بحرکان و ایجاد زیرساخت های لازم جهت ایجاد یک منطقه نمونه گردشگری با توجه به  حضور چشمگیر مردم و مسافران در این  منطقه خبر داد.
استاندار خوزستان اظهار داشت: ماهی و میگوی هندیجان با کیفیت عالی آن می تواند یک محصول جهانی شود و تلاش خواهیم نمود با حمایت از صیادان زحمتکش، زمینه را برای ورود سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری و ایجاد شرکت های مختلف در این بندر فراهم آوریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز