خبرگزاری کار ایران

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر:

دستگاه های اجرایی آبادان و خرمشهر به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۱۰

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر گفت: انتظار می رود دستگاه های اجرایی شهرستان های آبادان و خرمشهر با خرید کالاهای مورد نیاز خود از تولیدات واحدهای صنعتی این شهرها، به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، رضا صلبوخی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در آبادان، اظهار کرد: قطع به یقین شعار سال توجه به معیشت مردم است که رهبر انقلاب به درستی به آن اشاره کرده است.

وی ایجاد الگوی استانی و شهرستانی را بهترین شیوه در اجرایی اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال برشمرد و گفت: خرید کالاهای مورد نیاز شهرستان های آبادان و خرمشهر که توسط کارگران بومی در این کارخانه ها تولید می شود یک ضرورت است.

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر فعالیت 110 واحد تولیدی در این شهرها را تامین کننده اغلب نیازهای مردم آبادان و خرمشهر دانست و افزود: خرید و توجه به تولیدات شهرستان کمک به اشتغال و رونق تولیدی واحدهای صنعتی را در پی خواهد داشت.

دستگاه های اجرایی به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند

صلبوخی با بیان اینکه امیدوارم همه دستگاه های اجرایی شهرستان های آبادان و خرمشهر از تولیدات واحدهای صنعتی این شهرها کالاهای خود را خریداری کنند، ادامه داد: انتظار می رود با این اقدام به پیام رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و اقلام مورد نیاز مصرفی و پروژه های عمرانی خود را از طریق این شهرک ها تامین کنند.

بانک ها به کمک تولید و صنعت بشتابند

وی در ادامه به ضرورت کمک بانک ها به تولید و صنعت اشاره کرد و بیان کرد: برای فعالتر کردن تولید و کمک به صادرات، بانک ها باید تسهیلات کم بهره در بخش های نوسازی ماشین آلات به جهت بهره وری بیشتر در تولید و کم کردن هزینه های مصرف انرژی ارائه کنند.

مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی آبادان و خرمشهر توضیح داد: سرمایه درگردش به منظور خرید و تامین مواد اولیه تولید، ارائه تسهیلات توسعه طرح های صنعتی و گسترش فعالیت و تکمیل زنجیر تولیدی و ارائه تسهیلات جهت ایجاد طرح های صنعتی نوین و تولیدات با مصرف و بازار صادراتی و تامین نیاز های داخلی کشور از دیگر خدماتی است که حتما باید بانک ها ارائه دهند.

صلبوخی با تاکید بر لزوم حمایت جدی و مستقیم از تولید تصریح کرد: انتظار می رود یارانه تولید به بخش صنعت پرداخت شود و بخشودگی به هزینه های بیمه های تامین اجتماعی و توجه به بدهی ها و جرایم معوق شده بانکی واحدهای صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز