خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری آبادان تاکید کرد:

نقش راهبردی دادگستری آبادان در اقتصاد آبادان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۱۵۰

رئیس دادگستری آبادان گفت: باید همه دستگاه های اجرایی آبادان برای شتاب در اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی، همراه و همگام شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سیروس محمدی زاده ضمن تبریک سال نو، انتخاب سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» را تعیین یک راهبرد اصلی برای کشور خواند و اظهار کرد: موضوع اقتصاد به اندازه ای دارای اهمیت است که مقام معظم رهبری در سه سال گذشته در نامگذاری سال، به آن توجه داشتند.

وی تحرک اقتصادی و موضوع اشتغال را یک دغدغه جدی در کشور قلمداد کرد و گفت: مقام معظم رهبری با ژرف اندیشی و تیزبینی از 10 سال گذشته موضوع تولید و اشتغال را مدنظر قرار داده اند.

رئیس دادگستری آبادان اشتغالزایی را یکی از راهکارهای رفع معضلات اجتماعی این شهر برشمرد و افزود: در سال جاری و در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تولید و اشتغال باید برنامه ریزی مثبتی در راستای کاهش آمار بیکاری در شهرستان آبادان انجام شود.

محمدی زاده نقش قوه قضائیه حمایت از سرمایه گذاری های مشروع را مهم دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه قوه قضاییه برای حمایت از سرمایه گذاری های مشروع سیاست گذاری کلان و مناسبی اتخاذ و امنیت سرمایه گذاری را فراهم کرده است، دادگستری شهرستان آبادان برنامه ریزی جامعی در این خصوص انجام داده است.

وی با اشاره به بازدید از شهرک های صنعتی آبادان توضیح داد: سال گذشته از شهرک های صنعتی آبادان بازدیدی به عمل آمد و در این بازدید به صنعتگران و فعالان اقتصادی اعلام گردید هرگونه مشکل در زمینه سرمایه گذاری و یا تولیدات خود را به دادگستری آبادان اعلام کنند زیرا دادگستری آبادان قاطعانه از سرمایه گذاری های مشروع در این شهر حمایت می کند.

رئیس دادگستری آبادان با تاکید بر اینکه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آبادان برنامه ریزی منسجم صورت گیرد، عنوان کرد: آبادان از نظر ذخایر و نیروی انسانی بسیار غنی است و باید همه دستگاه های اجرایی این شهر برای شتاب در اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی، همراه و همگام شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز