خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو عزم جدی مسئولان و مردم است/ لزوم خرید کالاهای تولیدی شهرک صنعتی آبادان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۱۳۳

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال در گرو عزم جدی مسئولان و مردم است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، خلیل جنامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در آبادان ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» هوشمندانه ترین شعار و راهبرد برای وضعیت کنونی کشور است.

وی با بیان اینکه باید به مسئله اقتصاد از نظر مقاومتی توجه شود، افزود: در صورت رونق تولید و ایجاد اشتغال، قطعا اقتصاد مقاومتی نیز انجام می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: اگر مردم خرید کالاهای تولید داخلی سرلوحه برنامه هایشان نباشد و به دنبال اجناس خارجی باشند و کالاهایی که حتی کیفیتش هم از کالاهای داخلی ما پایین تر است خریداری کنند، با این اقدام موجب بیکار شدن فرزندان خودشان می شوند و هم موجب وابستگی کشورمان به کشور های دیگر  و خروج ارز خواهند شد.

جنامی با اشاره به تولیدات شهرک های صنعتی آبادان اظهار کرد: اولویت فروش کالاهای فروشگاه های این منطقه باید کالاهایی باشد که توسط خود فرزندان شریف این شهر تولید می شود؛ چنانچه کالاهای تولیدی این منطقه توسط مردم خریداری شود به طور حتم ضمن افزایش اشتغالزایی، شاهد بهبود معشیت مردم و رشد اقتصاد خواهیم بود.

وی در خصوص لایحه خرید شهرداری آبادان از محصولات شهرک های صنعتی این شهر، توضیح داد: از روزهای نخست که ریاست شورا را عهده دار شدم لایحه ای را پیگیری کردم که بر اساس آن، شهرداری آبادان موظف شد کالاهای مورد نیاز خود که در این شهر تولید می شود را فقط از شهرک های صنعتی آبادان خریداری کند که به موجب این اقدام و افزایش سفارش از کارخانه های آبادان، تعداد نیروهای آنها نیز افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر حمایت این شورا از سرمایه گذاران، خاطرنشان کرد: شرایط برای سرمایه گذاری در پروژه های شهری مهیا است و از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

جنامی در پایان تاکید کرد: توسعه اقتصادی آبادان و تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال» در گرو عزم جدی مسئولان و مردم است و امید می رود همه با همدلی و در راستای منافع آبادان گام های استوار برای رشد و توسعه این شهر برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز