خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه:

اثرگذارترین پیام‌ها را هنرمندان می توانند به جامعه منتقل کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۴۱

یک کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه شامگاه جمعه در آئین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره بین المللی شعر سپید عربی که در محل تئاتر شهر آبادان برگزار شد، گفت: اثرگذارترین پیام‌ها را هنرمندان می توانند به جامعه منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، محمود نواصر، اظهار کرد: اثرگذارترین پیام‌ها را هنرمندان می توانند به جامعه منتقل کنند و در زمینه فرهنگ سازی نقش مهمی توسط هنرمندان ایفا شده و می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگ در هر حالتی و برای هر فردی از افراد جامعه وجود دارد و در شئون مختلف زندگی او مؤثر و برای حیات جامعه ضروری است.

این کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه در ادامه به نقش رسانه‌ها در ارائه الگوهای عملی به جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ابزار مهمی در جهت تولید و نشر ارزش‌های فرهنگی و ارائه الگوهای عملی در جامعه است.

نواصر تلاش شعرای شرکت کننده در ششمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی را نیازمند پوشش رسانه ای مناسب عنوان کرد و افزود: باید آسیب شناسی مناسبی نسبت به پوشش خبری این جشنواره شود.

وی عدم دیدار چهره به چهره اصحاب رسانه با شعرای جشنواره را یکی از بزرگترین ضعف های این جشنواره قلمداد کرد و توضیح داد: باید خبرنگاران به منظور پوشش کامل حضور شعرای کشورهای اسلامی در آبادان، در همه بازدیدهایی که آنها داشتند دعوت می شدند تا پوشش خبری به شکل بهتری انجام می شد.

این کارشناس حوزه فرهنگ و رسانه در خصوص زمان برگزاری آئین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره بین المللی شعر سپید عربی، تصریح کرد: روز انتخاب شده برای برگزاری این آئین مناسب نیست زیرا هم اکنون بزرگترین رویداد جهانی ورزش ایران طی امسال در آبادان در حال برگزاری است و باید زمان برگزاری این آئین، روز مناسب تری انتخاب می شد.

لازم به ذکر است ششمین جشنوار بین المللی شعر سپید عربی با نام «فجر، صلح و شعر سپید» 17 لغایت 19 بهمن سال جاری با حضور شعرای کشورهای اسلامی از جمله ایران، لبنان، سوریه، امارات متحده عربی، عمان، تونس و عراق با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در آبادان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز