خبرگزاری کار ایران

دبیر ششمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی:

نگاه تکدی گری به هنرمند، نتیجه عکس می دهد/جشنوار بین المللی شعر سپید عربی مختص سازمان منطقه آزاد اروند نبود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۲۸

دبیر ششمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی، در آیین تجلیل از برگزارکنندگان جشنواره بین المللی شعر سپید عربی که جمعه شب در محل تئاتر شهر آبادان برگزار شد، اظهار کرد: گفت: نگاه تکدی گری به هنرمند، نتیجه عکس می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، جمال نصاری، اظهار کرد: ششمین جشنوار بین المللی شعر سپید عربی مختص سازمان منطقه آزاد اروند نبود زیرا زمانی که ساز و کار جشنواره انجام شده بود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل نشده بود.

وی تصریح کرد: به شهردار آبادان اعلام کردم اتاقی برایمان در نظر بگیرد که وی قبول کرد، اما در روزی که مهمانان آمدند متاسفانه وعده خود را عملی نکرد و مهمانان در خیابان ماندند. خوشبختانه با کمک «همایون قنواتی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و دوستانمان، آنها را در هتل مستقر کردیم؛ من فکر آبروی کشورم بودم و اجازه بازگشت به هنرمندان را ندادم.

دبیر ششمین جشنواره بین المللی شعر سپید عربی با تاکید بر اینکه نگاه تکدی گری به هنرمند نتیجه عکس می دهد، افزود: هزینه ای که تاکنون رسیده 14 میلیون تومان است و افرادی هستند که به آنها بدهی مالی داریم.

نصاری خاطرنشان کرد: «خلیل جنامی»، رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در موضوع غذای مهمانان به ما کمک کرد و این موضوع نشان دهنده توجه وی به حوزه فرهنگ است.

وی ادامه داد: برای برگزاری این مراسم در سال آینده نیاز به تخصیص اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان است و چنانچه حمایت مالی انجام شود، از کشورهای فرانسه، ژاپن و دانمارک نیز می توانیم شاعر دعوت کنیم که این موضوع فقط مستلزم تهیه بلیط رفت و برگشت برای آنها است.

لازم به ذکر است ششمین جشنوار بین المللی شعر سپید عربی با نام «فجر، صلح و شعر سپید» 17 لغایت 19 بهمن سال جاری با حضور شعرای کشورهای اسلامی از جمله ایران، لبنان، سوریه، امارات متحده عربی، عمان، تونس و عراق با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در آبادان برگزار شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز