خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادر و دریانوردی آبادن خبر داد؛

استقراریک فروند شناور نجات غریق در بندر اروندکنار

مدیر بنادر و دریانوردی آبادن گفت: بعد از ظهر امروز جمعه، طی مراسمی یک فروند شناور ناجی در اسکله امداد و نجات دریایی بندر اروندکنار مستقر گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «سفاری»، در این خصوص عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته این مدیریت وحمایت های مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و اقدامات ارزنده دوران پسا تحریم  در خرید شناورها و تجهیزات، شناور تندرو ناجی ۱۷ که از پیشرفته ترین شناورهای امداد و نجات دریایی می باشد با ماموریت تجسس وامدادونجات دریایی بمنظور سرعت بخشیدن به امر رسیدگی به شناورهای حادثه دیده در آبراه بین المللی اروندرود، آماده خدمت رسانی در این رودخانه می باشد. 

وی در ادامه افزود: مرکزmrsc بندر اروندکنار ماموریت امداد ونجات جان افراد حادثه دیده را در شمال غرب خلیج فارس بعهده دارد. 

سفاری در پایان، با بیان اینکه تجهیز و استانداردسازی این مرکزدر سال ۹۴ و ۹۵ از اولویتهای اجرایی بنادر و دریانوردی آبادان نیز بوده و الحمدلله با تحویل شناور مذکور به طور چشم گیری امداد و نجات دریایی در این منطقه از خلیج فارس سرعت مطلوبی خواهد گرفت، بالابردن توان خدمت رسانی به شناورها را در شمال غرب خلیج فارس از اهداف بنادر و دریانوردی آبادان نیز دانست.

 

 

کد خبر : ۴۶۸۲۴۹