خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید نمایندگان یک شرکت ایرانی-اتریشی از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی/ اعلام آمادگی سرمایه گذاری در حوزه بازیافت پتروشیمی

یک شرکت فعال در زمینه ی بازیافت مواد پتروشیمی با هدف ارزیابی پتانسیل های سرمایه گذاری در زمینه ی بازیافت ضایعات منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، وارد این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، صبح امروز (دوشنبه 16 اسفند ماه) تنی چند از کارکنان یک شرکت ایرانی-اتریشی ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مذاکراتی را با این سازمان انجام دادند.

این شرکت که در حوزه ی بازیافت مواد زائد و تفکیک ضایعات پلیمری پتروشیمی فعالیت می کند، در جلسه ای که با امور سرمایه گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی داشت، تمایل خود را برای سرمایه گذاری در این زمینه اعلام کرد.

میهمانان ایرانی-اتریشی این سازمان با هدف بررسی پتانسیل های صنایع پتروشیمی در زمینه ی بازیافت مواد زائد وارد منطقه شده اند و ظرفیت های فعالیت در این منطقه را بسیار بالا دانستند.

آنها پس از جلسه در تالار آفرینش و آشنایی اجمالی با منطقه، با همراهی مدیر سرمایه گذاری سازمان، از سایت های منطقه و شرکت پتروشیمی مارون بازدید کردند.

 

کد خبر : ۴۶۶۷۶۹