خبرگزاری کار ایران

توسط منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد؛

جلسه ای درون سازمانی در محیطی سبز همزمان با روز درختکاری

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بر توسعه ی فضاهای سبز متمرکز همچون نهالستان سایت 2 این منطقه، تأکید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، به مناسبت روز درختکاری، مدیرعامل، مدیران و مسئولین واحدهای سازمانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به نهالستان منطقه رفتند و در آنجا با کارکنان شهرداری دیدار کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این بازدید، ضمن تبریک روز درختکاری، فضای سبز ایجاد شده در نهالستان توسط همکاران شهرداری را بسیار مطبوع و فرح بخش توصیف کرد و گفت: نمونه ای از تجلی تلاش شما عزیزان شهرداری و فضای سبز ایجاد اینچنین فضاهای طبیعی و روح بخشی در یک منطقه‌ی صنعتی و گرمسیری است که جای بسی تقدیر دارد.

سیدامید شهیدی نیا، افزود: نمود بصری ایجاد شده از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در اذهان صنعتگران و بازدید کنندگان این منطقه، نتیجه ی تلاش بخش های مختلف شهرداری است و از این جهت می توان شهرداری را پیشانی سازمان دانست.

وی ضمن تقدیر از تلاش های پیدا و پنهان تمامی عوامل شهرداری که در شرایط سخت محیطی به صورت مداوم در تلاش برای حفظ محیطی آراسته، لطیف، عاری از آلودگی و پاکیزه در منطقه هستند، خاطر نشان کرد: اعتقاد ما این است که باید بیشتر در این زمینه کار کرد و طرحهایی را اجرا کرد که هر چه بیشتر باعث شادابی و تلطیف فضای صنعتی منطقه شود.

شهیدی نیا، از ایجاد و گسترش فضاهای سبز متمرکز حمایت کرد و افزود: ما نیاز داریم که هر چه بیشتر در توسعه ی فضای سبز سرمایه گذاری کنیم و این مهم از برنامه های سازمان به شمار می‌رود.

در ابتدای این جلسه که در فضایی طبیعی و مطبوع برگزار شد، سیدعلی موسوی، شهردار منطقه، گزارشی را از عملکرد شهرداری ارائه کرد و پس از وی، همکاران شهرداری به صورت رودررو مسائل خود را با مدیرعامل سازمان در میان گذاشتند.

 

کد خبر : ۴۶۶۶۳۶