خبرگزاری کار ایران

از سال ۹۰ تا کنون؛

انتشار ۱۶ کتاب فنی و تخصصی توسط کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب

هجدهمین جلسه کمیته مطالعات و انتشارات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص ۷ اثر از آثار تألیفی و ترجمه شده توسط کارکنان مناطق نفت خیز جنوب تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این نشست که با حضور نمایندگان مدیریت های ستادی( اعضای اصلی کمیته مطالعات و انتشارات) و مؤلفین در سالن جلسات روابط عمومی ستاد برگزار گردید، مصوبات جدیدی را نیز در خصوص چاپ و نشر آثار تألیفی یا ترجمه شده توسط همکاران محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به همراه داشت.

"آشنایی با فناوری و اصول طراحی چاه های انحرافی" تآلیف و ترجمه علی دباغ از متخصصان مدیریت امور فنی در معاونت زمین شناسی و "پمپ، ویژگی ها و کاربرد آن" ترجمه حسین رضایی از شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، عنوان دو اثری است که انتشار آنها در این جلسه قطعی گردید.

با این تصمیمات تعداد کتاب های چاپ شده در کارنامه کمیته مطالعات و انتشارات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سال 1390 تا کنون به 16 جلد افزایش خواهد یافت.

همچنین در این جلسه دو اثر به دلیل عدم انطباق با نیازهای شرکت از دستور جلسه خارج گردید و داوری در خصوص 3 کتاب دیگر به جلسه بعدی موکول شد.

در همین راستا و با توجه به مصوبات جلسات پیشین از مؤلفین و مترجمین 3 کتاب با ارزش فنی و تخصصی منتشر شده توسط این کمیته که در پاییز سال جاری نزد انتشارت بومی خوزستان به زیور چاپ رسیده بوده اند و نیز در هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان از آنها رونمایی شده بود، تجلیل و قدردانی شد و از هر یک از کتاب ها یک نسخه به حاضرین در جلسه اهدا گردید.

 

 

کد خبر : ۴۶۴۴۱۴