خبرگزاری کار ایران

توسط پورموسوی اعلام شد؛

استقلال خوزستان با ترکیب بازی قبل مقابل الجزیره

سرمربی استقلال خوزستان ترکیب این تیم مقابل الجزیره امارات را درحالی اعلام کرد که این تیم بدون تغییری نسبت به بازی قبل به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تیم استقلال این استان در حالی به مصاف تیم الجزیره امارات می رود که شاگردان پورموسوی بدون تغییر نسبت به بازی قبل، به میدان خواهند رفت.

در این دیدار و بنا به صلاح دید پورموسوی، وحید شیخ ویسی به مانند اکثر بازی های فصل، درون دروازه تیم خواهد ایستاد، زوج محمد طیبی و ابوالفضل علایی تلفیقی از تجربه و نیروی جوانی هستند که کار سختی برابر مبخوت مهاجم الجزیره دارند.

دانیال ماهینی در سمت راست و پیمان شیرزادی در سمت چپ خط دفاعی بازی می کنند.

فرشاد سالاروند و علی اصغر عاشوری به عنوان دو هافبک وسط این تیم حضور دارند، مهدی مومنی هافبک نفوذی این تیم خواهد بود.

آرش افشین در سمت راست، حسن بیت سعید در سمت چپ و آلویس نانگ در نوک پیکان حمله بازی می کنند که البته احتمال تعویض پست بین نانگ و افشین در بازی بسیار است.

با این حال بازهم پورموسوی از هیچ هافبک دفاعی مطلقا دفاعی استفاده نکرده، عاشوری و سالاروند هر دو خاصیت های نفوذی زیادی دارند و مطمئنا استقلال خوزستان در این بازی به فکر گرفتن امتیاز است است.

همچنین روی نیمکت ذخیره، بازیکنانی چون مهدی زبیدی، سلمان بحرانی، عقیل کعبی حضور دارند که می توانند به تناوب وارد بازی شوند.

١١ بازیکن استقلال خوزستان در این بازی به شرح زیر هستند:

وحید شیخ ویسی، محمدطیبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، علی اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، آلویس نانگ و آرش افشین.

 

کد خبر : ۴۶۴۳۵۸