خبرگزاری کار ایران

شنبه هفت اسفند ماه؛

برگزاری همایش ملی زن در تاریخ محلی خوزستان

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: همایش زن در تاریخ استان خوزستان، شنبه هفت اسفند ماه در محل دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیده فرانک موسوی با اشاره به برگزاری همایش زن و تاثیر آن در تاریخ محلی استان خوزستان، اظهارکرد: کارگاه تخصصی در این همایش برای مطرح کردن چالش های حوزه زنان خواهیم داشت. بخش های دولتی، مردمی و سازمان های مدنی، خصوصی نقششان و سهمشان در این رابطه نیز مطرح می شود، ببینیم کجای استان نقطه ضعف و قوت داریم تا به آن ها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: این همایش یک روزه برای مطرح کردن چنین موضوعی کم و نا چیز است لذا می بایست تعداد برگزاری چنین همایش هایی  افزایش پیدا کند. فعالیت معرفی دستاوردهای زنان در توسعه جنبه های مختلف استانی آغاز شده است و امیدواریم این همایش با خروجی خوبی همراه باشدکه یکی از اهداف ما در برگزاری چنین همایشی است.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تاکید کرد: برگزاری این همایش ها نباید در حد آسیب شناسی بماند بنابراین لازم است راهکارهای راهبردی را از نتیجه این شناسایی ها جهت عملی کردن و رسیدن به اهداف مورد نظر بدست بیاوریم.

 

کد خبر : ۴۶۲۵۴۲