خبرگزاری کار ایران

بازدید اصحاب رسانه کشوری از مناطق تاریخی نفت در مناطق نفت خیز جنوب

نعمت الهی مشاور وزیر و مدیر کل موزهای وزارت نفت به همراه جمعی از اصحاب رسانه کشوری و مهندس کمالی مدیرعامل شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت روز جمعه 29 بهمن ماه از مناطق نفتخیز مسجدسلیمان، عنبر و نفت سفید بازدید نموده و در خصوص اجرای طرح هایی جهت ساخت شهر موزه به تهیه گزارش پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ابتدا، خبرنگاران از ساختمان های قدیمی  شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از قبیل ساختمان مرکزی نفت مسجدسلیمان، نمره یک ، پتروشیمی سابق و منطقه نفتی سی برنج بازدید کردند.

سپس در بدو ورود به بخش شهید پرور عنبر با حضور در یادمان مطهر شهدای گمنام بخش عنبر از نواحی و ساختمانهای قدیمی بخش عنبر بازدید به عمل آمد و طی نشستی صمیمی و دیدار با مردم شریف عنبر از طریق نمایندگان آنها از جمله خراسانی بخشدار عنبر، مراد کمالی، و اعضای شورای اسلامی بخش عنبر  توضیحات مبسوطی به سمع و نظر نعمت الهی رسید.

نعمت الهی، در این بازدید، طی اظهاراتی ‌قول مساعدت و پیگیری مشکلات و مسائل مربوط به بخش عنبر را داد. امید است این بازدیدها منجر به توسعه و پیشرفت شهرها و بخش های مناطق نفتخیز و نیز سبب محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و امکانات در این مناطق گردد .

 

کد خبر : ۴۶۰۹۵۹