خبرگزاری کار ایران

در نشست مشترک خبری امروز؛

مهمترین برنامه های دهه فجر خوزستان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۰۹

در نشست خبری مشترک معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و رییس ستاد دهه فجر، مهمترین برنامه های دهه فجر خوزستان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست خبری مشترک معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد برگزاری دهه فجر استان خوزستان صبح امروز شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری، گفت: برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن آیین دهه فجر، دو جلسه برگزار شد که پس از آن ۲۱ کمیته در بخش های مختلف جهت برگزاری مراسم دهه فجر آغاز بکار کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار برنامه متنوع و ویژه برای دهه فجر امسال در خوزستان برنامه ریزی شده است، افزود: امیدوار هستیم با اجرای این برنامه ها و همکاری مردم و دولت، دهه فجری با نشاط را شاهد باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، عنوان کرد: انتظاری که از کمیته های برگزاری مراسم دهه فجر می رود این است که برخی از برنامه ها را در روستاها و حاشیه های شهر برگزار کنند تا این نشاط به مناطق دیگر و دور دست هم راه یابد.

همپنین حجت السلام و المسلمین سیدلطف الله سپهر رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خوزستان در این نشست عنوان کرد: برای برگزاری این مراسم بیش از ۶۵ ستاد در استان راه اندای شده اند و در همین راستا بیش از ۱۵۰ هزار اقلام فرهنگی میان این ستادها توزیع شد.

وی ادامه داد: از مهمترین ویژه برنامه های دهه فجر امسال می توان به برگزاری نمادین ورود امام(ره)، رژه موتوری و بازدید استاندار خوزستان و مسئولین از خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم اشاره کرد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خوزستان، گفت: در حوزه خبر، مقاله، تیتر و عکس نیز به ۱۰ نفر از برترین های این حوزه هدایای ویژه ای اهدا خواهد شد.

حجت السلام سپهر در پایان گفت: امیدوار هستیم که امسال با برگزاری باشکوه این مراسم همانند سال گذشته شاهد حضور حداکثری ملت غیور و شهید پرور خوزستان در راه پیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز