خبرگزاری کار ایران

از امروز آغاز می‌شود؛

برگزاری جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان در دزفول

نهمین جشنواره استانی تئاتر کودک و نوجوان از امروز ششم تا هشتم بهمن‌ماه در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جشنواره پس از وقفه‌ای پنج‌ساله با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در گستره‌ی استانی در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش، پس از ارسال فراخوان به شهرستان‌های استان، ٢٣ اثر از ١٢ شهرستان به دبیرخانه‌ی جشنواره رسید که پس از بررسی متون رسیده و بازبینی آن‌ها توسط شورای بازبینی، تعداد هفت اثر نمایشی مجوز ورود به بخش رقابتی جشنواره را کسب کردند.

«به رنگ بهار» به کارگردانی و نویسندگی فرید طاهری از ایذه، «کی بود چی بود؟ !» به کارگردانی میلاد هارونی و نویسندگی سپیده شهبازی از اهواز، «پریای من» به کارگردانی و نویسندگی آزاده رئیسی از دزفول،  «قلب مترسک» به کارگردانی محمدرضا خردمند و نویسندگی سعید گل‌گل از دزفول، «شیر و موش» به کارگردانی بردیا آریان‌فر و نویسندگی منصور خلج از شوش ، «دختر انار» به کارگردانی کوروش مهدی‌بابادی و نویسندگی اردشیر صالح‌پور از مسجدسلیمان و «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی مهدی درویش و نویسندگی مهدی آبادی از امیدیه، هفت اثری هستند که از ششم تا هشتم بهمن ماه در دزفول به روی صحنه می روند.

هم‌چنین نمایش‌های «بچه‌های اراک» به کارگردانی عبدالحسین اطمینان و نویسندگی مرتضی سخاوت از اراک و «منتظر تماس شما هستم» به کارگردانی لیلا آرین‌فر و نویسندگی سعید گل‌گل از دزفول در بخش جنبی جشنواره به عنوان مهمان، اجرا می‌شوند.

این نمایش‌ها در تالار ارشاد، سالن ایثار، فرهنگ‌سرای شهید مدرس و مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول اجرا می‌شوند.

آیین پایانی جشنواره با معرفی گروه‌ها و نفرات برتر در هشتم بهمن‌ماه در سالن مجتمع فرهنگی سینمایی ‌دزفول برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۵۲۱۷۹