خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:

بهره مندی ۴۲ هزار خوزستانی از خدمات طرح پنجره های امید

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۲ هزار نفر از اقشار محروم و نیازمند استان در قالب طرح پنجره های امید از خدمات داوطلبان هلال احمر در ۹ ماهه سال ۹۵ بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی در خصوص طرح پنجره های امید، اظهار کرد: طرح پنجره های امید با هدف حمایت از دانش آموزان بی سرپرست و بدسرپرست، خانواده های زندانیان نیازمند و بیماران کم بضاعت در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شده است.

وی با اشاره به آمار عملکرد 9 ماهه حامیان سلامت و کرامت موسوم به پنجره های امید، افزود: خیران داوطلب جمعیت هلال احمر در عرصه سلامت، بیش از 3 میلیارد و ششصد میلیون ریال و در عرصه کمک به اقشار محروم و کم درآمد، بیش از  8 میلیارد و 390 میلیون ریال به اقشار محروم و نیازمند کمک کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، گفت: این مبالغ توسط 5 هزار و 318 خیر داوطلب جمعیت هلال احمر خوزستان جمع آورى شده و مجموع کمک های آنها  در طرح پنجره های امید(حامیان سلامت و کرامت) بیش از 12 میلیارد ریال بوده است و 42 هزار 396 نفر بهره وران طرح پنجره های سلامت و کرامت بوده اند.

خدادادی اضافه کرد: این هزینه ها برای ویزیت بیماران، توزیع دارو و اقلام پزشکی مورد نیاز بیماران در بخش سلامت و تهیه پوشاک، نوشت افزار، لوازم گرمایشی و سرمایشی و توزیع بسته های غذایی در بخش کرامت بوده است.

وی بیان کرد: همچنین بیش از 1 میلیارد ریال کمک نقدی و بیش از 12 میلیارد ریال هم کمک غیر نقدی توسط حامیان طرح پنجره های امید جمع آوری شد که مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی بیش از 12 میلیارد ریال می شود.

 

کد خبر : ۴۵۱۳۸۶