خبرگزاری کار ایران

توسط ستاد جشنواره؛

برنامه اولین روز جشنواره فیلم کوتاه خوزستان اعلام شد

29 فیلم کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی از فیلمسازان خوستانی در نخستین روز فیلم ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه خوزستان در سینما هلال اهواز بروی پرده می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و طبق اعلام ستاد جشنواره، در روز سه شنبه 5 بهمن ماه از ساعت 14 فیلمهای کوتاه «جشن سالگرد» ساخته ی کوروش سروش پور، «من مستشار هستم» ساخته ی علی حسن پور، «درخشش» ساخته ی میلاد جعفری، «مهمان ناخوانده» ساخته ی جلیل نظروند و «یک عاشقانه» ساخته ی امین سخراوی به نمایش در می آیند.

بنا به اعلام ستاد جشنواره در سانس 16  فیلمهای کوتاه، «ادامه بده» به کارگردانی مهران کلنگ دار، «سلام مادر»  به کارگردانی امین طرفی جلالی، «چهار دقیقه سکوت» به کارگردانی  امیر علی میر دریکوند، «موج گنگ» به کارگردانی ایمان مسگر زاده، «روزی که تنها نبودم» به کارگردانی مهرداد فروهنده، «خوندل» به کارگردانی مهدی اسکندری، «رنگ نمک» به کارگردانی محسن خندستان اعتمادی فر، «گره» به کارگردانی زینب لویمی، «مارپله» به کارگردانی نیما شمسایی و «همراه» به کارگردانی امین عنایتی نمایش داده می شوند.

در ادامه ی این روز از سانس 18 فیلمهای کوتاه، «از ما» ساخته ی سید مرتضی سبزقبا، «الاکلنگ» ساخته ی نیما عطار، «پل سیاه» ساخته ی ایوب مروانی، «زرد ملایم» ساخته ی عباس داوودی، «دوست سبز من» ساخته ی محمد مشعلی و «فاتحین دز» ساخته ی احسان صامت زاده، پذیرای تماشاگران خواهند بود.

آخرین سانس نمایش فیلم از ساعت 20 خواهد بود که در آن فیلمهای کوتاه  «پژواک» به کارگردانی عباس خادم الرسول، «سینما صحرایی نفتون» به کارگردانی حسین مددی، «برای او» به کارگردانی سید مرتضی سبزقبا، «ردپا» به کارگردانی عیسی حیات زاده، «دری به دریغا» به کارگردانی رویا نژاد شجاعی و «سرزمین من کجاست» به کارگردانی مجید عیدان به روی پرده سینما هلال اهواز می رود و در نهایت ساعت 22 جلسه ی نقد و بررسی با حضور فیلمسازان و کارشناسان سینما در سینما هلال برگزار می شود.

ششمین دوره جشنواره فیلم کوتاه خوزستان از پنجم لغایت هفتم بهمن ماه در سینما هلال اهواز با شرکت 55 فیلم کوتاه از شهرهای مختلف استان در برگزار می شود و ورود برای کلیه ی علاقمندان سینما آزاد و رایگان است.

 

کد خبر : ۴۵۱۳۷۹