خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران و نمایندگان مؤسسات فرهنگی هنری برگزار شد،

نخستین نشست هم اندیشی مؤسسات فرهنگی هنری با ارشاد اهواز

نخستین نشست هم اندیشی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز با حضور مدیران و نمایندگان مؤسسات فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، در این نشست خالد لویمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، بر نقش مهم مؤسسات فرهنگى هنری در شاداب سازی و سالم سازی فضای اجتماعی تاکید کرد و ضمن تقدیر از این موسسات در جهت بکار گیری رویکرد تخصصی و علمی در فعالیت های خود، اظهارکرد: ضرورت همکاری و تعامل مؤسسات فرهنگی هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز در جهت شناسایی بیشتر و بهتر ظرفیت های فرهنگی هنری این شهر، بیش از پیش احساس می شود.

وی، ایفای پررنگ تر این نقش اساسی موسسات فرهنگی هنری را خواستار شد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز بی شک در قبال مؤسسات فعال و خوشفکر در این شهرستان، رویکردی حمایتی و تسهیل گر خواهد داشت.

در ادامه این نشست؛ مدیران و نمایندگان مؤسسات فرهنگی هنری اهواز نیز دیدگاه‌های خود را در حوزه های مورد فعالیت بیان کردند و خواستار ایفاء نقش بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز در روان سازی ارتباط بین ادارات و فعالان فرهنگی و همچنین تشکیل کمیسیون های تخصصی  مؤسسات هم صنف شدند.

photo_2017-01-23_11-13-14

 

کد خبر : ۴۵۱۱۹۵