خبرگزاری کار ایران

با برگزاری پنج کورس رقم خورد؛

پایان هفته دوم کورس سوارکاری کشور در اهواز

رییس هیات سوارکاری استان خوزستان، گفت: این مسابقات روز گذشته (جمعه) با شرکت سوارکاران سراسر کشور در باشگاه نیرو اهواز به انجام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فتاح کنعانی گفت: در پایان این هفته از مسابقات که در پنج کورس برگزار شد، حسین دورقی با اسب "نوروز آل‎شویرد" به مالکیت رحمت آلبوغبیش از شادگان، علی ارتباطی با اسب "لوئی طویهی" به مالکیت محمد لویمی از اهواز و سعید بیرانوند با اسب "منان آبادان" به مالکیت حسین صباحی‎مقدم از آبادان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم کورس نخست جای گرفتند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان، ادامه داد: در کورس دوم، مهدی هلاکوپور با اسب "نگین گراتیسا" به مالکیت هلاکوپور و خدایی از شوش دانیال به مقام نخست دست یافت و پس از وی، بهمن یک‎خلیلو با اسب "لودر دزفول" به مالکیت محمد بارانی از دزفول و مصطفی خادمعلی با اسب "نبرد خوزستان" به مالکیت حسین خادمعلی از همین شهرستان به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به کورس سوم، خاطرنشان‌کرد: در این کورس، علی ارتباطی با اسب "نقیب السادات" به مالکیت سیدعیسی هاشمی از اهواز و مرتضی نجات با اسب "مهر شقران" به مالکیت علی‌اکبر بهوندیوسفی از رامهرمز به ترتیب سکوهای اول و دوم را از آن خود کردند و علی زارعی با اسب "لاشریک آل شویرد" به مالکیت عماد آلبوغبیش از شادگان نیز سوم شد.

کنعانی بیان کرد: در کورس چهارم، ابوالفضل دهقان با اسب "نریمان حیدری" به مالکیت محمدتقی نقدی از یزد به مقام اول رسید، علی زارعی با اسب "مروان دانیال" به مالکیت محسن زاهدی‎اصل از شوش دانیال در جایگاه دوم ایستاد و بهمن خلیلو با اسب "کیانشاه رفیع" به مالکیت محمد رجبی از دزفول در رده سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: محسن یزدان‌فر نیز با اسب "مرداس" به مالکیت منصور دهقانپور از یزد عنوان چابکسوار برتر کورس پنجم را کسب کرد.

رییس هیات سوارکاری خوزستان در این خصوص توضیح داد: در این کورس فقط چهار رأس اسب شرکت کردند که بر اساس قانون، تنها مقام اول معرفی و به آن جایزه تعلق گرفت.

وی یادآور شد: هفته سوم این رقابت‌ها جمعه هفته جاری در اهواز برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۴۵۵۹۰