خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون خبر داد:

اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی ژیمناستیک کشور به خوزستان

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک از اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به خوزستان در یکی از رده‎های سنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان این استان، شروین اسبقیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: ‌سیاست‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، توسعه ورزش‎های پایه و پرمدال و توجه ویژه به این رشته‎ها است.

وی با بیان این‎‌که ستاد ورزش‎های پایه و پر مدال در وزارتخانه تشکیل شده است، افزود:‌ جلسات مرتبی در این خصوص زیر نظر  سجادی برگزار می‎شود و خود وزیر نیز به خوبی اشاره کرد که "وقت آن رسیده است که در ورزش‎های پایه و پر مدال، در مسابقات مهم مدال کسب کنیم."

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: ‌در همین راستا، فدراسیون ژیمناستیک، باید توجه ویژه‎ای را معطوف به استان‎ها کند. استان خوزستان نیز یکی از استان‎های فعال در زمینه ژیمناستیک است که قطعا با توجهی که مدیرکل ورزش و جوانان این استان دارد و با سالن اختصاصی‎ای که در اختیار هیات ژیمناستیک گذاشته است، روزهای خوبی در انتظار ژیمناستیک استان خوزستان خواهد بود.

وی گفت: فدراسیون نیز در زمینه آموزش مربیان و برنامه‎ریزی و ساماندهی کلاس‎های آموزشی می‎تواند کمک حال هیات استان خوزستان باشد.

اسبقیان از اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور به خوزستان در یکی از رده‎های سنی در راستای انگیزه دادن به مجموعه ژیمناستیک استان خبر داد و عنوان کرد:‌ جهت این موضوع با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و رییس جدید هیات، صحبت‌هایی را انجام خواهم داد و مسابقه‌ خوبی را در جهت ایجاد انگیزه و توسعه این رشته پایه و پرمدال در استان برگزار می‎کنیم.

کد خبر : ۴۴۳۳۰۴