خبرگزاری کار ایران

در آستانه ی آغاز سال نو میلادی صادر شد؛

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی فن آوران به مناسب میلاد حضرت عیسی مسیح«ع»

مدیر عامل پتروشیمی فن آوران به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح«ع»، طی پیامی به هموطنان و مشتریان مشتریان مسیحیِ این شرکت، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام بهمن بهزادی که به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح«ع» و در آستانه ی آغاز سال نو میلادی صادر شد، به شرح زیر است:

به نام خداوند، آفریدگار انسان، مهربانی  و زیبایی

با یاد مبارک «روح خدا» حضرت عیسی مسیح «ع«، دو هزار و هفدهمین سالگشت میلاد او را در کنار هموطنان همیشه سرافراز عیسوی‌ام شروع خواهیم کرد . شادباش و تهنیت خود را به همه مسیحیان جهان به ویژه هم

میهنان گرانقدر و مشتریان محترم  عیسوی و نیز همه آزادگان نیک پندار، آنانی که با دعوت به خرد، منطق، مدارا و صلح، در پیشبرد کردار  صحیح  قدم بر می دارند، تقدیم می دارم.

و چه زیبا گفت رهبر فرزانه ی انقلاب: "عیسی بن مریم علیه‌السّلام منادی رحمت و برکت و هدایت الهی برای انسانها بود، او در تاریکی شرک و ظلم و دنیای آلوده به گناه و گمراهی، نور هدایتی بود که همه انسانها را به راه خدا هدایت کرد و زلال رحمتی بود که جانها و دلها را شستشو می داد..."

ضمن آرزوی سالی سرشار از سعادت و شادکامی، از خداوند متعال برای تمام ایرانیان عزیز مسیحی (ارامنه، آشوریان و کلدانیان)، مشتریان و تامین کنندگان پتروشیمی فن آوران،  بهروزی توأم با موفقیت را مسئلت دارم.

 

کد خبر : ۴۴۲۲۷۹