خبرگزاری کار ایران

در جلسه ای مشترک مطرح شد؛

تاکید فرماندار اهواز بر رعایت جدی قوانین زیست محیطی توسط شرکت های نفت و گاز

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۳۸۹

فرماندار شهرستان اهواز، در جلسه ای مشترک با حضور مدیران عامل شرکت های نفت و گاز، بر رعایت جدی قوانین زیست محیطی توسط این شرکت ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، در این نشست مشترک، ارزانی بیرگانی با مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز مارون، شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، کارخانه بازیابی اتان پتروشیمی مارون و رؤسای اداره ى محیط زیست شهرستان اهواز، مرکز بهداشت شرق و غرب اهواز و نیز بخشداران مرکزی، غیزانیه و همچنین اسماعیلیه، به منظور بررسی و رفع مشکلات ناشی از آلودگی های فعالیت واحدهای بهره برداری نفتی شهرستان اهواز دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار اهواز در این جلسه گفت: باید با همکاری شرکت های نفتی و گاز با تأکید بر رعایت الزامات و قوانین زیست محیطی اقدامات جدی صورت بگیرد.

 وی هشدار داد: چنانچه این مسئله رعایت نگردد پیگیری قانونی در پی خواهد داشت.

ارزانی بیرگانی افزود: من از مسئولان بهداشتی خواستار ارائه آمار واقعی و مبتنی بر وضعیت موجود هستم و نیز، شرکتهای نفتی که تأسیسات مربوط به آن ها در هر بخش و مناطقی که مستقرند لازم است برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مردم آن مناطق، تلاش بیشتری داشته باشند.

فرماندار اهواز خطاب به مدیران عامل شرکت های نفتی و گاز تصریح کرد: در مباحث زیست محیطی توجه شود که چه کارهایی باید انجام شود وچه کارهایی صورت گرفته است تا وضعیت بهداشتی و زیستی بهبود یابد. و نیز به بررسی مسائل اجتماعی از نظر وضعیت آب، مدرسه، راه ها و همچنین بررسی زندگی مردم در آن مناطق ومسائلی که پیش می آید به صورت اساسی پرداخته شود.

فرماندار اهواز در پایان جلسه گفت: خوشبختانه با مذاکراتی که انجام دادیم، نتایج مثبتی حاصل خواهد شد و انشاالله بزودی این نتایج، نمود نیز خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز