خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تأکید کرد:

لزوم حرکت به سوی دولتِ الکترونیک

استاندارخوزستان گفت: سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) می تواند از جدا بودن دولت وملت جلوگیری کرده و هم افزایی وهم گرایی بیشتری بین دولت و مردم ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، در حاشیه بازدید ازغرفه خوزستان در نمایشگاه تلکامپ تهران و اهمیت کار سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) و فعالیت آن دراستان بیان کرد: حضور غرفه سامد خوزستان در نمایشگاه تلکامپ تهران یکی از اقدامات شایسته ای بود که به همت مسئولان سامد استان و دولت تدبیر و امید انجام شد و امید است این ارتباطاتِ مردمی، همواره به روز و همراه با تکنولوژی در دولت ما نیز ساری و جاری شود و بتوانیم هرچه سریعتر به سمت دولت الکترونیک برویم.

استاندار خوزستان اظهار کرد: سامد سامانه ارتباط مردمی بین دولت و مردم است واین ارتباط همواره باید به نوعی برقرار باشد تا دولت از خواسته ها و نیازهای مردم مطلع باشد. 

وی افزود: خواسته های مردم از طریق این سامانه مطابق با نظرات کارشناسی بررسی شده و در دستور کار دولت قرار می گیرد.

استاندار خوزستان گفت: اگر ارتباط بین مردم و دولت وجود نداشته باشد، دولت آنچه را که نظرات کارشناسی است را انجام می دهد. اما اثربخشی آن در بین مردم پایین است و تاثیرچندانی نسبت به خدمات دولت در ذهن مردم ایجاد نمی شود.

وی بیان کرد: خواسته های مردم در خصوص مشکلات بیکاری، معیشت و خدمت رسانی دولت، همواره منطقی است که از طریق این سامانه ی ارتباطی، این مشکلات به گوش دولتمردان می رسد.

شریعتی تصریح کرد: ارتباط دولت و ملت، پیش از این در سال های گذشته به روش های سنتی بوده و این روش ها زحمت زیادی برای مردم و مشکلاتی را نیز برای مسئولان ایجاد کرده بود.

وی ادامه داد: باتوجه به پیشرفت ارتباطات نیازاست که دولت این تکنولوژی را در خدمت مردم قرار داده  تا هم از زحمت مردم و مسئولان کاسته شود و ضمن صرفه جویی در زمان، اثربخشی و هدف مورد نظر نیز به دست بیاید.

استاندار خوزستان اظهار کرد: این سامانه دراستان خوزستان به صورت جدی در حال فعالیت است و همین امر باعث ایجاد ارتباط موثرتر بین مردم و دولت شده است.

 

 

کد خبر : ۴۳۹۴۲۸