خبرگزاری کار ایران

گلمرادی در حضور معاون اقتصادی وزیر کار مطرح کرد؛

مردم منطقه نگاهِ خوبی به صنایع پتروشیمی ندارند

نماینده مردم شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در جلسه‌ای با حضور معاون اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از ظرفیت انسانی و خدماتی منطقه، خواستِ به‌حق مردم از صنعت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی در نشستی که امروز به میزبانی مجتمع پتروشیمی فن‌آوران، با حضور حجت‌الله میرزایی معاون اقتصادی وزیر کار، روزبه کردونی رئیس  دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی، منصور قمر فرماندار ماهشهر و جمعی از مدیران ارشد مجتمع‌های هلدینگ تاپیکو برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه بودجه‌ی ما متکی به نفت، گاز و پتروشیمی است، نگاه مجلس به صنایع، نگاه حمایتی می‌باشد و دولت باید از این فرصت، بهترین استفاده را ببرد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل ضعف مدیریت در صنعت، مردم نگاهِ خوبی به این صنایع ندارند. باید صنایع موجود به مسئولیت اجتماعی خود توجه نموده و شکاف موجود بین جامعه‌ی شهری و جامعه‌ی صنعتی را برطرف نمایند.

گلمرادی گفت: مشکلات جاده‌ای، بیمارستانی، اشتغال و در مجموع، توسعه‌ی منطقه، از مسائلی است که مورد توجه قرار نگرفته و این وظیفه‌ی اجتماعیِ صنایع است که به رفع این معضلات اقدام نمایند.

نماینده جنوب خوزستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه شاهد بودیم که در هنگام آتش‌سوزی شرکت بوعلی، چه میزان استرس و نگرانی به مردم وارد شد، که البته هنوز هم ادامه دارد. پس نمی‌توان نسبت به انتظارات شهروندان بی‌توجه بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همدلی، شاهد توسعه‌ی روزافزون منطقه و رفع محرومیت از آن باشیم.

 

 

کد خبر : ۴۳۶۰۶۶