خبرگزاری کار ایران

علی ساری در گفتگو با ایلنا؛

هم حامی دولت هستیم، هم در دفاع از حقوق مردم خوزستان کوتاه نمی‌آییم

علی ساری، نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، گفت: اعتراض روز گذشته‌ی ما به رئیس‌جمهور، در راستای صیانت از حقوق مردم خوزستان بود و منافاتی با حمایت ما از دولت تدبیر و امید ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی ساری در گفتگوی اختصاصی با ایلنا، در خصوص جوسازی برخی افراد و رسانه‌ها که اقدام دیروز آنان در دفاع از حقوق مردم خوزستان را تقابل با دولت روحانی قلمداد نمودند، گفت: ما کماکان بر عهد خود در حمایت از دولت تدبیر و امید پایبند هستیم و اعتراض روز گذشته در صحن مجلس به رئیس‌جمهور، در جهت دفاع و صیانت از حقوق مردم خوزستان بوده و هیچ منافاتی با مواضع انتخاباتی ما مبنی بر حمایت از دولت ندارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: موافقت با انتقال آب کارون به فلات مرکزی برای مصارف غیر شرب، یک اشتباه بزرگ است و ما وظیفه داریم دولت را از اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسانه، باز داریم.

ساری ادامه داد: هر سه نماینده‌ی لیست امید از حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی، کماکان به مواضع انتخاباتی خود مبنی بر حمایت از دولت، پایبند بوده و دفاع از حقوق موکلین خود را مغایر با این هدف نمی‌دانند.

وی گفت: وقتی بخشی از بدنه‌ی دولت تصمیمی بر خلاف مصالح استان اتخاذ می‌کند که بدون توجیه و کار کارشناسانه صورت گرفته است، ما در مقام وکلای مردم، وظیفه داریم از تبعات ناشی از اتخاذ چنین تصمیماتی، جلوگیری نمائیم.

 

 

کد خبر : ۴۳۴۷۵۱