خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی صورت گرفت؛

قطع سخنان رئیس جمهور توسط نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

نمایندگان استان خوزستان درحاشیه سخنرانی رئیس جمهور درباره محورهای لایحه بودجه سال آینده، نسبت به بی‌توجهی وی به معضل گرد و غبار جنوب کشور و موافقت با انتقال آب کارون اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز به هنگام ایراد سخنرانی حسن روحانی که بمنظور تحویل لایحه بودجه سال آینده، در مجلس شورای اسلامی حضور داشت، به صدور نامه ی محرمانه ی دولت مبنی بر موافقت با انتقال آب از سرچشمه های کارون به فلات مرکزی، اعتراض کرده و باعث قطع سخنرانی وی شدند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،"جلیل مختار "نماینده مردم آبادان و "عبدالله سامری "نماینده مردم خرمشهر در مجلس، در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، همزمان با حضور روحانی رئیس جمهوری کشورمان برای تقدیم لایحه بودجه سال 96 و سخنرانی وی درباره محورهای این لایحه، نسبت به بی‌توجهی رئیس جمهور به معضل گرد و غبار در استان خوزستان در صحن علنی مجلس اعتراض کردند.

این نمایندگان و تعدادی دیگر از نمایندگان استان خوزستان با حضور در جایگاه سخنرانی رئیس جمهوری اعلام کردند که هم اکنون حدود  5 میلیون نفر از مردم استان خوزستان به علت بروز گردوغبار دچار مشکلات بسیاری شدند اما رئیس جمهور هیچ اشاره‌ای به این موضوع بسیار مهم نمی‌کند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، در روزهای اخیر، مشاهده یک نامه محرمانه مبنی بر موافقت دولت با انتقال آب از سرچشمه های کارون به فلات مرکزی، باعث اعتراض شدید نمایندگان مردم خوزستان در مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شده است.

ناصری نژاد رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان به برخی رسانه ها گفته بود، بنا به دعوت رئیس جمهور، ظهر امروز یکشنبه، نشستی با روحانی در این خصوص داریم.

 

کد خبر : ۴۳۴۵۱۱