خبرگزاری کار ایران

در دیدار با سرپرست زندان رامهرمز مطرح شد؛

تأکید فرماندار ایذه بر نهادینه کردن برنامه های پیشگیری از وقوع جرم

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۸۳۷

در راستای افزایش سطح همکاریها در بین ادارات، غلامرضا رحیمی سرپرست زندان رامهرمز با حضور در فرمانداری شهرستان ایذه با بیرانوند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی زندان رامهرمز؛ غلامرضا رحیمی سرپرست زندان این شهرستان به منظور افزایش سطح همکاریها و جلب مساعدت های مسئولین، با حضور در شهرستان ایذه با بیرانوند فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

رحیمی در این دیدار با بیان اینکه زندان رامهرمز از هفت حوزه قضایی بخصوص شهرستان ایذه پذیرش زندانی میکند؛ افزود: با تدبیر مدیرکل زندانهای استان، زندان جدید با ۸۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است که امید است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به نقش اشتغال و حرفه آموزی در اصلاح رفتار و شخصیت زندانیان؛ تصریح کرد : برای اجرای مطلوبتر این برنامه ها، نیازمند همکاری مسئولان اجرایی و ذیربط در شهرستان هستیم.

بیرانوند فرماندار شهرستان ایذه ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اداره زندان رامهرمز در راستای اصلاح و تربیت مجرمین گفت: باید با سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، آموزش و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه را کاربردی ونهادینه کرد تا از بروز جرم و هنجارشکنی کاسته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز