خبرگزاری کار ایران

در جلسه ی شورای اداری شادگان با حضور استاندار خوزستان مطرح شد؛

تأکید شریعتی بر اجرای خط انتقال آب کارون به جراحی

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۷۴۴

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مردم شهرستان شادگان برای آبیاری نخیلات خود از رودخانه جراحی حقابه دارند، سرعت بخشی اجرای خط انتقال آب از کارون به جراحی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز گذشته در نشست شورای اداری شهرستان شادگان با حضور جمعی از مدیران استانی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، عزم دولت را حل اصولی مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: مردم این شهرستان، از منابع آبی، حقابه دارند و نمی توان مردم را از حق خود محروم کرد.

وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشی در اجرای خط انتقال آب کارون به جراحی برای حل بخش زیادی از مشکلات کشاورزی مردم شهرستان، افزود: حیات و زندگی مردم شادگان به کشاورزی است و لازم است این طرح با همت و همکاری مسئولان سریع تر اجرا شود.

شریعتی در بخش دیگری از سخنانش همچنین با تاکید بر لزوم حل مشکلات آبرسانی به روستاهای شهرستان، ادامه داد: بر اساس قول مساعد مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان، طرح آبرسانی به روستاهای «جفال و آلبوحصار» در دهه فجر امسال و طرح آبرسانی به روستای «گُرگُر» تا اردیبهشت ماه سال ۹۶ بهره برداری می شود.

*** انتقاد از زباله دان شدن تالاب شادگان

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنانش، از تالاب بین المللی شادگان به عنوان نگین گردشگری استان و این شهرستان و فرصت بی نظیر برای توسعه پایدار و اشتغالزایی شهرستان شادگان یاد کرد و گفت: در بازدید از این تالاب، از ریختن زباله های مردم روستای صراخیه در تالاب، ناراحت شدم و لازم است اداره کل امور روستایی استانداری و دفتر فنی استانداری در خصوص حل مشکلات زیرساختی طرح گردشگری تالاب اقدام کنند.

شریعتی به مدیرکل امور روستایی استانداری دستور داد تا در خصوص تامین خودروی جمع آوری زباله برای مردم این روستا پیگیری کرده و برای تکمیل طرح گردشگری تالاب شادگان نیز دستور داد تا فاز دوم این طرح بزودی اجرایی شود.

در این نشست، همچنین در خصوص اجرای طرح های اشتغالزا در بخش های کشاورزی، شیلات و بنادر و دریانوردی شهرستان شادگان تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز