خبرگزاری کار ایران

وعده استاندار محقق شد؛

آب شرب به روستاهای محروم شهرستان کارون رسید

استاندار خوزستان به وعده خود در خصوص آبرسانی به روستای ابومشلیش عمل کرده وپروژه آبرسانی این روستا را افتتاح کرد، پس از این پروژه قرار است پروژه های آبرسانی دیگری در مناطق محروم استان به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستای ابومشلیش از توابع بخش سویسه شهرستان کارون با بیان اینکه باید خدا را به جهت توفیق خدمت به مردم شریف استان خوزستان شاکر باشیم، اظهارکرد: آب شرب سالم و رساندن آن به مردم، جزو وظایف دولت است و این کاری است که باید 30سال گذشته انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه باید خدا را شکر کنم که این اتفاق در زمان مسئولیت من صورت گرفته است، گفت: امیدوارم همزمان با دهه فجر، با آبرسانی به کل مسیر این بخش که شامل 5 روستای دیگر نیز است، بخش زیادی از مشکلات مردم را حل کنیم.

شریعتی عنوان کرد: از کریمی مدیرکل آب و فاضلاب روستایی به دلیل پیگیری و انجام این مهم تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم این پویایی و تلاش در این مجموعه برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به سراسر استان اقدام نماید.

استاندار خوزستان گفت: رسیدگی به مشکلات مردم از سیاست‌های دولت تدبیر و امید و از سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری استس که دولت روحانی، این موضوع را در سرلوحه خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در آخرین سفری که به مناطق محروم این شهرستان داشتیم مهمترین مشکل روستاییان را آب شرب و نامناسب بودن وضعیت راه‌ها مشاهده کردیم که وعده‌هایی هم در این راستا داده شد. در خصوص راه‌ها هم امیدواریم تا پایان سال، بخش عمده‌ای از این مشکلات برطرف شود.

شریعتی با اشاره به اینکه این روستا دارای 2 مدرسه کانکسی است تصریح کرد: باید ظرف 2 سال آینده هیچ مدرسه کانکسی وجود نداشته نباشد. روستا‌های شهرستان کارون، باوی و حمیدیه در قراردادی که با موسسه بنیاد برکت به تفاهم رسیدیم، با مبلغ 120میلیارد تومان برای تجهیز مدارس و آبرسانی و هزینه بهسازی آنها انجام می شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در سفری که در روزهای آینده به تهران خواهم داشت در خصوص 3هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای کل خوزستان صحبت خواهم کرد که بخشی از این مبلغ برای بهسازی روستاها صرف خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۶۹۹۴