خبرگزاری کار ایران

صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان؛

مجمع خیرین ازدواج جوانان استان خوزستان تشکیل شد.

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۰۸

مجمع خیرین ازدواج جوانان استان خوزستان صبح امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان،معاون فرهنگی و امور جوانان و رئیس گروه فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان،مشاور استاندار در امور ایثارگران و فعالین و خیرین امر ازدواج در استان خوزستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیر کل ورزش و جوانان این استان در این مجمع طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف اداره کل ورزش و جوانان رسیدگی به بخش جوانان است، بر همین اساس تصمیم به راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان گرفتیم تا از ظرفیت و پتانسیل خیرین و صاحب نظران این حوزه در جهت حل مشکلات و مسائل حوزه ازدواج جوانان استفاده نماییم.

فرامرز کیانی زاده با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج جوانان در واقع یک پل ارتباطی بین مجامع و موسسات خیریه ازدواج استان می باشد، تصریح کرد: شناسایی و ساماندهی برنامه ها و فعالیت های خیرین حوزه ازدواج در سطح استان در قالب یک برنامه ریزی دقیق منجر به توسعه و تسهیل امر ازدواج خواهد شد.

وی افزود: در جلسات بعدی می توانیم از استاندار و مسئولین دستگاهها نیز دعوت کنیم، چراکه به نظرم حضور خیرین و مسئولین ترکیب خوبی برای این مجمع می باشد.

همچنین معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسه تشکیل هیأت امنا، هیأت مدیره و بهره مندی از ظرفیت ها و توانایی های موجود خیرین ازدواج در امر توسعه ، ترویج و تسهیل ازدواج جوانان به صورت آگاهانه، پایدار، بهنگام و آسان است.

عارف دانه کار افزود: ظرفیت سازی با رویکرد احیاء تقویت نقش و کارکرد حمایتی افراد خیر و موسسات خیریه ای و عام المنفعه در ازدواج جوانان و شناسایی، ساماندهی و هماهنگی ظرفیت های موجود در بخش های خیرین حوزه ازدواج، از اهداف کلی تشکیل مجمع خیرین ازدواج جوانان می باشد.

دانه کار بیان کرد: امیدواریم با تشکیل این مجمع و با کمک خیرین عزیز بتوانیم گام های موثری در جهت توسعه و تسهیل امر ازدواج در استان بر داریم.

بر اساس این گزارش، در ادامه خیرین حاضر در این مجمع گزارشی از عملکرد و فعالیتهای خود ارائه نمودند و به بحث و تبادل نظر در خصوص امر ازدواج جوانان پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز