خبرگزاری کار ایران

در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام برگزار شد؛

بررسی تازه‌ترین روش‌های تعمیر و نگهداری اسکله

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۳۳۷

در این دوره، کارشناسان مهندسی و عمران منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ضمن شرکت در دوره‌ی آموزشی، به بحث و بررسی روش‌های نوین تعمیر و نگهداری اسکله پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی این استان با اشاره به ارتقاء دانش کارشناسان مربوطه در خصوص پایش و حفظ سازه‌های بتنی در این دورهِ آموزشی، اظهار داشت: در این دوره‌ی دو روزه‌ی علمی–آموزشی که به‌صورت کارگاهی برگزار شد، شرکت‌کنندگان با روش‌های جدید تهیه‌ی بتن و تعمیر و نگهداری آن آشنا شدند.

رضازاده در ادامه افزود: در جریان این دوره که با بهره‌گیری از مدرس دانشگاه معتبر کشور با گرایش سازه برگزار شد، مفاهیم هزینه‌ی نگهداری و تعمیر خرابی‌ها، قابلیت‌های اطمینان، تعمیرات ادواری، پایش وضعیت و تکنیک‌های مربوط به سازه‌های بتنی در بنادر بحث و بررسی گردیده و متخصصین این حوزه، دانش کاربردی خود را با آخرین یافته‌های دانش جهان منطبق نمودند.

یادآور می‌شود منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی با برخورداری از چهل پست اسکله، افزایش توان و حفظ آماده بکاری اسکله‌ها را برای تداوم عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالاها در ابعاد مختلف و جلب رضایت مشتریان فراهم نموده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز