خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش‌وپرورش خوزستان خبرداد:

بیش از 5 هزار معلم خوزستانی متقاضی انتقال هستند

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۴۱۵

معاون‌توسعه مدیریت‌وپشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان اعلام کرد: حدود پنج هزار و سیصد و پنجاه و پنج معلم درخواست انتقال به دیگر شهرهای استان و استان‌های دیگر را دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیروس خدادادی یکی از شرط‌های مهم انتقال معلمان را موافقت مبدأ و نیاز مقصد دانست و افزود: نقل‌ و انتقال کارکنان آموزش‌وپرورش در سال ۹۵ به‌صورت داخل و خارج استان انجام می‌شود و تا امروز حدود سه هزار و صد و هفتاد و شش نفر متقاضی، انتقال خود را در سامانه ثبت کرده‌اند که از این تعداد، هزار و نهصد نفر زن و هزار و دویست و هفتاد و شش نفر مرد هستند.

خدادادی در ادامه گفت: مهلت ثبت نقل‌وانتقال داخل استان از تاریخ 3 خردادماه تا 22 خردادماه بود و مهلت انتقال خارج استان از دهم خردادماه آغاز شده و تا 20 تیرماه ادامه دارد.تاکنون دو هزار و صد و پنجاه و نه نفر برای خارج از استان در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در مورد دیگر شرایط انتقال معلمان و اعلام نتایج اظهار کرد: شرایط متقاضیان انتقال عادی، داشتن پنج سال سابقه و شرایط متقاضیان انتقال استثنایی داشتن سه سال سابقه کار است.همه امور مربوط به متقاضیان درون استان انجام شده و نتایج حداکثر تا ۱۳ تیرماه اعلام می‌شود.نتایج‌انتقال برون‌استانی اواخر تیرماه اعلام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان توضیح داد: شرط انتقال به خارج از استان موافقت اداره مبدأ، موافقت کمیسیون نقل‌وانتقال اداره کل و همچنین نیاز استان مقصد است.

گفتنی است، شصت و سه هزار معلم در ۴۱ منطقه آموزشی استان خوزستان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز