خبرگزاری کار ایران

دهدشتی زاده خبر داد:

پلمب دو واحد تولیدی متخلف در دزفول

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: یک کارخانه تولید سوسیس و کالباس و یک کارخانه تولید بیسکویت که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به تولید و عرضهء محصولات غیر استاندارد می‌کردند توقیف و در راستای اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا دهدشتی زاده امروز عنوان کرد: در طی بازرسی‌های بعمل آمده توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل از کارخانه‌های تولید مواد غذایی و خوراکی واقع در شهرستان دزفول، یک کارخانه تولید سوسیس و کالباس و یک کارخانه تولید بیسکویت که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به تولید و عرضه محصولات غیر استاندارد می‌کردند توقیف و در راستای اجرای ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

دهدشتی‌زاده افزود: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل، حکم پلمپ و تعطیلی این دو واحد متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد توسط اداره تعزیرات حکومتی دزفول صادر و ابلاغ شد.

وی در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از حد استاندارد، مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

کد خبر : ۳۷۷۶۸۵