خبرگزاری کار ایران

توسط فیلم ساز آبادانی صورت گرفت؛

راهیابی فیلم کوتاه «رد پای تو» به جشنواره روح الله

یک فیلمساز آبادانی گفت: فیلم کوتاه «رد پای تو» از خوزستان به بخش مسابقه جشنواره روح الله راه یافت

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، سارا رضاپور اظهار کرد: فیلم کوتاه «رد پای تو» با موضوع دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی ساخته شده است و داستان پدر شهیدی است که پس از سال‌ها انتظار خبر شهادت فرزندش را به او می‌دهند.

وی افزود: فیلم کوتاه «رد پای تو» سال گذشته در شهر آبادان فیلمبرداری و کلیه مراحل فنی بر روی آن انجام شد.

این فیلمساز توضیح داد: این فیلم در بخش فیلم‌های برگزیده المپیاد فیلمسازی در جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز به نمایش در آمده است.

رضاپور تصریح کرد: فیلم کوتاه «رد پای تو» در جشنواره بین المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای نیز حضور داشته است.

وی با اشاره به جشنواره فیلم «روح‌الله»، گفت: جشنواره فیلم روح الله یکی از برنامه‌های موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) است، که پیش‌تر با نام آیینه و آفتاب در شش دوره برگزار گردید و با سیاست گذاری جدید موسسه بعد از شش سال مجددا" راه‌اندازی و با نام جشنواره فیلم روح الله فعالیت خود را آغاز کرد.

این فیلمساز ادامه داد: در جشنواره فیلم روح الله ۲۶ اثر در بخش داستانی، ۶ اثر در بخش انیمیشن و ۱۳ اثر در بخش مستند حضور داشتند که از میان آن‌ها آثار برگزیده توسط هیات داوران انتخاب که فیلم کوتاه «ردپای تو» نیز جزو آن‌ها بود.

رضاپور خاطرنشان کرد: همواره تمام تلاش خود را به عنوان یکی از بانوان آبادانی در راستای پیشرفت این شهر و ارتقای جایگاه هنری آن خواهم کرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از هنرمندان به ویژه در بخش فیلمسازی تصریح کرد: از دستگاه‌هایی همچون سازمان منطقه آزاد اروند انتظار می‌رود با حمایت‌های خود مرا در این راه یاری کنند تا بتوانم افتخارات بیشتری را برای این منطقه کسب کنم.

کد خبر : ۳۷۰۷۳۰