خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع اعتراضیِ پیمانکاران شهرداری بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۱۵۲

تعدادی از پیمانکاران شهرداری بندر امام خمینی، در اعتراض به برخورد نامناسب شهردار و عدم دریافت مطالباتشان، صبح امروز دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، برخی از این پیمانکاران ساعتی پیش به ایلنا گفتند: بیش از دو سال از عدم پرداخت مطالباتشان می‌گذرد، ولی شهرداری تاکنون اقدامی جهت تسویه حساب با آنها انجام نداده است.

این افراد مدعی بودند که نصیری فر، شهردار بندر امام برخورد مناسب و احترام آمیزی ندارد و می گوید که مطالبات شما مربوط به شهردار قبلی است و ربطی به من ندارد.

از سوی دیگر، این پیمانکاران می گویند: شهردار علنا" می گوید الویت من پیمانکاران زمان تصدی خودم است، شما بروید از همان شخصی که حمایت می کنید (گلمرادی، شهردار سابق و کاندیدای فعلی مجلس شورای اسلامی) طلبتان را بگیرید.

بهنام ادیبی رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام در این خصوص گفت: ما از انتخاب این شهردار پشیمان نیستیم، چون واقعا" دارد برای شهر زحمت می‌کشد ولی به او متذکر شده ایم که با مردم رفتاری مناسب و محترمانه داشته باشد و این بدهی ها هرچه باشد، مربوط به شهرداری است و نمی تواند از آن شانه خالی کند.

ادیبی افزود: نوع برخورد شهردار به گونه‌ای است که باعث ایجاد نارضایتی در بین مراجعه کنندگان شده است، اما اینکه این رفتار وی ربطی به انتخابات داشته باشد را تائید نمی کنم.

رئیس شورای شهر در پایان گفت: قرار است ظرف امروز تا فردا، پول به حساب شهرداری واریز شود و شهردار قول داده است که مطالبات پیمانکاران شهرداری را پرداخت کند.

تلاش خبرنگار ایلنا برای برقراری تماس با روابط عمومی شهرداری بندر امام جهت اطلاع از صحت و سقم موضوع و انعکاس پاسخ شهرداری، تا این لحظه بی نتیجه بوده است.

تجمع اعتراضیِ پیمانکاران شهرداری بندر امام خمینی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز