خبرگزاری کار ایران

با ناکامی در پلی‌آف لیگ‌برتر؛

هاشمی و دانشگاه‌آزاد بازنده‌های سال بسکتبال!

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۰۰۴

تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد فصل ناکامی را پشت سر گذاشت تا هاشمی و تیمش مغلوب بزرگ امسال لقب بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام‌خمینی، تیم دانشگاه‌آزاد تهران که فصل گذشته با هدایت مهران شاهین‌طبع نایب‌قهرمان لیگ‌برتر کشور شده بود، برای فصل جاری دست به تغییرات اساسی در کادر فنی خود زد تا برخلاف فصل گذشته، قهرمانی خود را در تهران جشن بگیرد و بر همین اساس با صلاحدید هیئت‌مدیره باشگاه، هدایت تیم به مصطفی هاشمی سپرده شد.

مصطفی هاشمی با سیاست‌های کاری خاص خود دانشگاه‌آزاد را هدایت کرد و این تیم را به عنوان مدعی قهرمانی هم در لیگ‌برتر بسکتبال و هم در جام باشگاه‌های غرب آسیا معرفی کرد.

هاشمی به خوبی می‌دانست در لیگ امسال برای بدست آوردن 2 جام قهرمانی کار سختی را پیش رو خواهد داشت و به هیچ قیمتی هم حاضر به از دست دادن هیچ‌یک از این 2 جام نبود. بر همین اساس بازیکنان خوب و نامدار داخلی و خارجی را برای پشت سر گذاشتن لیگ در اختیار گرفت و با صمد نیکخواه بهرامی هم برای بازی در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی به توافق رسید و برای شرکت در رقابت‌های غرب آسیا هم دست خالی به اردن سفر نکرد.

تیم دانشگاه‌آزاد، لیگ‌برتر بسکتبال را نسبتا خوب آغاز کرد و در حد و اندازه‌های یک مدعی قهرمانی ظاهر شد اما برخلاف تیم همشهری خود «شیمیدُر تهران» و رقیب دیرنه و سنتی خود «پتروشیمی بندر امام» که هر دو از مدعیان قهرمانی هستند موفق ظاهر نشد چراکه از مجموع 24 دیدار تنها موفق به کسب 13 پیروزی شد که این عملکرد آمار خوبی برای یک تیم مدعی قهرمانی نبود.

دانشگاه‌آزاد برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باید 4 پیروزی مقابل شهرداری اراک بدست می‌آورد اما شهرداری‌اراک هر چند 2 دیدار گذشته خود را به دانشگاهی‌ها واگذار کرده بود اما در هفتمین دیدار خود اجازه پیشروی را به این تیم نداد و با مجموع امتیاز 4 بر 3 دانشگاه‌آزاد را از گردونه رقابت‌ها کنار زد.

شاگردان‌هاشمی بعد از دست دادن جام قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا، حذف‌ در لیگ ایران و ناکامی در این لیگ را هم در کارنامه کاری خود ثبت کردند اما نقطه مقابل تیم دانشگاه‌آزاد، تیم پتروشیمی بندرامام و شیمیدُر تهران بودند که لیگ را به خوبی پشت سر گذاشتند و همیشه برای حریفان خود در حد و اندازه یک کابوس بودند و حریفان خود را با مشکل مواجع می‌کردند که به ترتیب جایگاه اول و دوم جدول لیگ را با 20 و 18 پیروزی از مجموع 24 دیدار خود در اختیار گرفتند که تیم پتروشیمی به عنوان اولین تیم و شیمیدُر هم به عنوان دومین تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

تیم پتروشیمی بندر امام هم با قهرمانی در جام باشگاه‌های غرب آسیا و در اختیار گرفتن جام این دوره از رقابت‌ها سیراب نشد و همچنان با عطش قهرمانی در لیگ‌برتر بسکتبال و دستیابی به دومین جام خود به مصاف حریفان می‌رود.

تیم شهرداری‌اراک هم باید روز دوشنبه به مصاف تیم پتروشیمی بندرامام برود که بدون‌شک شاگردان محمد کسائی‌پور کار سختی را پیش‌رو خواهند داشت چراکه هر 3 دیدار گذشته خود را به بندر امامی‌ها واگذار کرده‌اند و برای فینالیست‌شدن نیازمند 4 پیروزی مقابل پترو هستند که این امر دور از تصور خواهد بود.

انتهای پیام/
سالار قاسم پور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز