خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان خبر داد:

آمادگی آموزش و پرورش هندیجان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۷۸

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: امسال برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، برنامه های مختلفی از جمله آماده سازی مدارس، راه اندازی مهمانسرای آموزش و پرورش و تالار پذیرایی داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، خسرو حیاتی امروز افزود: در ایام نوروز 1395 در حدود 25 مدرسه و 180 کلاس و بیش از 30 نفر عوامل اجرایی در نظر گرفتیم تا نوروزی شاد و زیبا برای هموطنان رقم بزنیم.
حیاتی تاکید کرد: مدارس شهرستان در قالب درجه 1، درجه 2 و درجه 3 سازماندهی شده اند و نرخ اجاره مدارس و محل های اسکان موقت نوروزی، نسبت به گذشته هیچگونه افزایش و تغییری نداشته اند.
وی عنوان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی  اکیپی متشکل از مسئولین فرمانداری و آموزش وپرورش بازرسی هایی از کیفیت خدمات ارائه شده و محل های اسکان موقت نوروزی به عمل خواهد آمد.
حیاتی اظهار داشت: تجهیزات مدارس که در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت از قبیل یخچال، کولرگازی، حمام و آشپزخانه خواهد بود.
مدیرآموزش و پرورش هندیجان ادامه داد: ما آمادگی داریم پذیرایی برادران و عزیزان راهیان نور بسیجی و زائران شهدای گرامی باشیم و محل های اسکان موقت را نیز در اختیار آنها قرار دهیم.
حیاتی در پایان بیان کرد: شروع تحویل مدارس و اسکان موقت از بیست هشتم اسفندماه آغاز و تا پایان وقت روز سیزدهم فروردین سال آتی ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز