خبرگزاری کار ایران

در دوره نظام جامع تشویق کارکنان کتابخانه‌های عمومی کشور؛

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۵۹۸

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک در جمع برگزیدگان سومین دوره نظام جامع تشویق کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اندیمشک، مسلم میرزاوند رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک و استاد دانشگاه به دلیل سوابق پژوهشی و نگارش ۷ مقاله علمی و علمی- پژوهشی طی سال گذشته، به عنوان یکی از برگزیدگان این دوره انتخاب شد.

میرزاوند در این خصوص گفت: این مراسم با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و شماری از مسئولان فرهنگی و اهالی نشر و رسانه برگزار شد.

این پژوهشگر خوزستانی تاکنون حدود ۱۶ مقاله علمی و علمی- پژوهشی به نگارش درآورده است.

گفتنی است این مراسم برای ترغیب و تشویق پژوهشگران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی در عرصه های علمی- پژوهشی، حمایت در تولید علم در حوزه کتابخانه های عمومی و هدایت استعدادها و خلاقیت ها در راستای دستیابی به چشم انداز نهاد در افق ایران ۱۴۰۴ برگزار شده است.

در این آیین ۴۰ اثر از میان ۲۹۸ اثر ارسالی برگزیده شد.

انتهای پیام/
رضا میردریکوندی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز