خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک انجام شد؛

کاشت نهال به یاد شهید کتابدار شهرستان اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۱۷۱

در سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و هم زمان با روز درختکاری، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک، یک اصله نهال به یاد شهید حبیبی، کتابدار اندیمشکی کاشته شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اندیمشک، در دوازدهمین‌سالروز تأسیس نهاد‌ کتابخانه‌های‌عمومی و همزمان با روز درختکاری، یک اصله نهال با حضور کتابداران و برخی از اعضاء کتابخانه در محوطه اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک کاشته شد.

مسلم میرزاوند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک، در سخنانی اظهار داشت: حفظ و نگهداری منابع طبیعی از مسئولیت‌های همه افراد جامعه است و سنت حسنه کاشت درخت در فرهنگ‌ایرانی اسلامی،ریشه عمیق و تاریخی دارد.

مسلم میرزاوند عنوان کرد: وجود فضای سبز مناسب در کنار کتابخانه های عمومی، باعث آرامش ذهن مطالعه کننده شده و شخص، با قدم زدنی چند دقیقه ای در محیطی سرسبز می تواند شادابی و نشاط خود را بازیابد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی‌اندیمشک، با تبریک دوازدهمین سالگرد تأسیس این نهاد به همه کتابداران و دوستداران فرهنگ کتابخوانی، بیان داشت: جامعه کتابدار، قشری فرهیخته و پرتوان است که با داشتن معلومات و اطلاعات بسیار می توانند در سیر فرهنگی جامعه و نسل جوان تأثیر داشته باشند.

مسلم میرزاوند عنوان کرد: فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سرانه مطالعه میان ایرانیان باعث توسعه هر چه بیشتر و بهتر کشور خواهد شد.

وی گفت: افزایش مطالعه به ویژه میان جوانان، ضرورت امروز جامعه ما است.

انتهای پیام/
رضا میردریکوندی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز