خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان:

نام آبادان با مقاومت و رشادت عجین است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۴۶۵

با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، جلسه‌ بررسی وضعیت و آماده‌سازی یادمان‌های دفاع مقدس آبادان به‌ منظور میزبانی و استقبال هرچه بهتر از کاروان‌های راهیان نور، در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پیمان کاظمی‌نژاد با اشاره به اینکه آبادان از ابتدای انقلاب تاکنون از شهرستان‌های مهم کشور بوده است که با همکاری مردم و مسئولان توانسته نام خود را همواره با مقاومت و رشادت عجین کند، یادآور شد: در سال گذشته تجربه بسیار خوبی در زمینه ساماندهی سفرهای راهیان نور داشتیم و مناطق عملیاتی خوزستان حدود چهار میلیون و ششصد هزار نفر بازدید کننده داشته است.

وی ادامه داد: قرار بر این است که جلسات مربوط به هماهنگی یادمان‌های دفاع مقدس در همان شهرهایی برگزار شود که یادمان‌ها در آن واقع هستند. با توجه به اینکه متولی کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است از دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها خواسته‌ایم در این امر با سپاه مشارکت داشته باشند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان گفت: به دلیل اینکه حجم کار در امر زیرساختی یادمان‌های دفاع مقدس بالا است، در اختیار گرفتن مشاور برای هر شهرستان در راستای مطلوبیت کار در نظر و تصویب شده است.

وی ادامه داد: از آنجا که باید تأسیسات دائمی برای یادمان‌ها ساخته شود، اعتبارات لازم به یادمان‌ها تخصیص خواهد یافت و در این شرایط، انتقال محل برگزاری جلسات از مرکز استان به شهرستان، به‌ منزله اجرایی شدن کار و برطرف کردن کوچک‌ترین نقایص است.

کاظمی نژاد در پایان گفت: امیدواریم تعامل مردم، مسئولان و سپاه در سال جاری همچون سال گذشته سبب شود که نواقص پیش رو برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز