خبرگزاری کار ایران

با پیگیری خبرنگار ایلنا صورت گرفت؛

نصب دکل اینترنت در مدرسه محروم آیت‌الله غفاری هندیجان

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۸۷۸

با پیگیری‌های خبرنگار ایلنا، در روستای محروم چم کنار مدرسه ابتدایی آیت‌الله غفاری از توابع هندیجان دکل اینترنتی نصب شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از هندیجان، مسئول فنی شرکت مهرجویان گفت: جهت رفاه حال مردم محروم روستاهای توابع شهرستان بندر هندیجان توسط این شرکت با سرمایه‌گذاری شش میلیون تومانی دکل اینترنت با تجهیزات، با ارتفاع ۲۱ و شعاع ۱۰ کیلومتر پوشش مفید اینترنت بدون سیم در روستای چم کنار نصب شد.

صادق مقدم در ادامه افزود: قبلاً ما امیدیه، آسیاب، جیری دکل‌های اینترنتی با اعتباری بالغ‌ بر چهارده میلیون تومان احداث کرده بودیم و ان‌شاءالله در مرحله بعدی، شهرستان هندیجان را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

وی تأکید کرد: ان‌شاءالله روستاهای حسین‌آباد، جبر آباد، چم کنار، چم کلگه، جیری، فیروزآباد، کریم‌آبادچم مراد، چم تنگ، چم تنگو، چهلمنی، کره پا از خدمات دکل‌های اینترنتی ما می‌توانند استفاده کنند.

وی در پایان گفت: از مهدی صادقی خبرنگار ایلنا در شهرستان هندیجان و معلم مدرسه آیت‌الله غفاری روستای چم کنار  جهت همکاری و همیاری با ما برای نصب دکل اینترنت، تقدیر و  تشکر می‌کنیم.

لازم به ذکر است با پیگیری موضوع و با همکاری معاون فرماندار هندیجان و حمایت مسئول شرکت اینترنتی مهرجویان، این دکل اینترنتی در روستای محروم هندیجان نصب شده و قابل‌استفاده برای عموم مردم منطقه است.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز