خبرگزاری کار ایران

در جریان تخلیه یک فروند کشتی خارجی حامل آهن آلات به دست آمد

رکورد بی‌سابقه‌ی تخلیه آهن در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

جانشین معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: در جریان تخلیه یک فروند کشتی خارجی حامل آهن‌آلات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، رکورد قابل‌ملاحظه تخلیه به میزان، پانزده هزار و هفتصد و بیست و نه تن در یک روز کاری به دست آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، ناصرزاده با اشاره به کسب رقم جدیدی در زمینهٔ شاخص نرخ تخلیه آهن‌آلات طی مهرماه سال جاری اظهار داشت: با بهره‌گیری از توان نیروهای عملیاتی مجرب و آموزش‌دیده و در شرایط کاملاً ایمن و تحت نظارت کارشناسان بندری، زمینه‌ی لازم برای کسب این رقم بی‌سابقه در این مجتمع بزرگ بندری میسر گردید.

  وی، حفظ آماده‌به‌کاری و به‌کارگیری تجهیزات متناسب با حجم و نوع محمولات و برنامه‌ریزی عملیاتی را از عوامل حصول این موفقیت برشمرده و افزود: بهبود شاخص‌های عملیاتی ازجمله نرخ تخلیه کالا باهدف جلب رضایت بیشتر صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی از اهم اهداف این اداره کل می‌باشد.

یادآور می‌شود که منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) طی ماه‌های اخیر  موفق شده است که ارقام جدیدی در زمینهٔ تخلیه و بارگیری انواع کالا با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی کسب نماید.

کد خبر : ۳۱۶۴۰۶